• מטרת הקורס:

    הקניית הידע והכלים הדרושים להבין את עולם השיווק, לנהל אותו בצורה אפקטיבית ויצירתית, להגדיל את היקף המכירות ולשפר את השירות.

  • בניין

    מסגרת הקורס:

    80 שעות לימוד אקדמיות, 16 מפגשים (משך הקורס כ- 6 חודשים)

  • שעון

    מתכונת הלימודים:

    יום ב', 16:00 – 20:15

אודות הקורס

בעולם הדינמי בו אנו חיים, כאשר תפיסות ומגמות צרכניות משתנות ללא הרף – ניהול השיווק והמכירות הפך לתפקיד מפתח בעל חשיבות קריטית להצלחת העסק, הארגון או החברה.
תפקיד זה דורש ידע תאורטי נרחב וכלים יישומיים אשר ישמשו לבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה, מערך פרסום ומכירות המותאם לקהל הרלוונטי ותכניות פעולה אפקטיביות אשר יתמודדו עם התנודות ותנאי אי הודאות הקיימים בתחום זה.

קורס "ניהול שיווק ומכירות" הנו קורס ייחודי, אשר מתמקד בנושאים העיקריים, המהותיים והאפקטיביים ביותר בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות. תכנית הלימודים, המתבססת על תאוריות חדשניות ופרקטיקה מוכחת, מקנה למשתתפיה את הכלים היעילים ביותר לניהול ההיבטים השונים בתחומים אלו ומעניקה להם "כנפיים" להצליח ולבלוט בתחרות התמידית בשוק.

יתרונות הקורס

  • קורס ממוקד ופרקטי, המעניק ראייה רחבה וכלים יישומיים.
  • התנסות מעשית ולמידה חווייתית – תכנית לימודים "מחוברת לשטח", תוך הבאת דוגמאות ולמידה מעולמם של הסטודנטים.
  • הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, כולל שיווק דיגיטלי.
  • כיתות לימוד קטנות, המאפשרות לימוד חווייתי, השתתפות פעילה וליווי אישי לכל סטודנט/ית.
  • קמפוס יפהפה על שפת הכנרת, תחבורה ציבורית נוחה וחנייה חינם.
    למי מיועד הקורס:

למי מיועד הקורס

  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים לקדם את העסק שלהם, לרכוש או להרחיב את הידע שלהם בתחומי השיווק והפרסום.
  • אנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או מיועדים לתפקידים אלו, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכלים מעשיים על מנת לצמוח ולהתפתח בתפקידם.
  • בעלי מקצועות שונים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם ולשכלל את כישורי השיווק והמכירות שלהם.
  • המעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום מבוקש ומתפתח תמידית.
  • נושאי הלימוד

    • אסטרטגיות שיווק נבחרות: כיצד ליצור מרחב שוק ללא מתחרים ולהפוך את התחרות ללא רלוונטית.
    • גיבוש האסטרטגיה ויישומה: בנייה מחדש של גבולות שוק, התמקדות בתמונה הכוללת, הגעה אל מעבר לביקוש הקיים, סדר פעולות אסטרטגי נכון, יישום בשטח.
    • אסטרטגיות שיווק בעולם תחרותי – כיצד מתמודדים בשוק תחרותי: מיפוי הסביבה העסקית, מיפוי החברה/הארגון.
    • תאוריות שיווקיות: PORTER, HAMEL, SWOT.
    • בניית עמוד השדרה האסטרטגי של הארגון או העסק: מדיניות סביבת הפעולה, מדיניות מחירים, מדיניות תקשורת שיווקית, מדיניות ניהול משאבים, יתרון תחרותי מתמשך, מדיניות מוצרים ,מדיניות הפצה, מדיניות יחסים עם לקוחות.
    • מיצוב ומיתוג.
    • באזזז – כיצד תהפכו את המוצרים שלכם לנושא שיחה חם.
    • לקוחות – כיצד הם חושבים?
    • שיווק דיגיטלי – הכרת הפלטפורמות ושיטות הפעולה בפלטפורמות הדיגיטליות המובילות.
    • קמפיינים דיגיטליים בפייסבוק, גוגל ,אינסטגרם – כל מה שמנהל שיווק ומכירות צריך לדעת!
    • הסיפור שמאחורי המותגים – כיצד בונים מותג מנצח.
    • כיצד יוצרים WOW אפקט!
    • כיצד משתמשים ברגשות בשיווק.
    • "מודל ההשפעה" הלכה למעשה במכירות.
    • סדנת מכירות מעשית.
    • מודל מכירות מנצח וכיצד בונים מבצעי מכירות אפקטיביים.
    • מיתוג עצמי – כיצד תצליחו למתג את עצמכם באופן שתרצו שיתפסו אתכם.
  • סגל המרצים

    מנהל אקדמי: מבי גאווימבי גאווי
    בעל ידע נרחב וניסיון מהשטח" של מעל 20 שנים בשיווק, מכירות ופיתוח עסקי. מומחה לתכנון ובניית מערכי שיווק ומכירות וניהול קמפיינים בפלטפורמות השונות. שימש כמנהל השיווק של המכללה האקדמית כנרת והמכללה האקדמית נתניה. שימש כמנכ"ל חברת "סמארט פתרונות שיווק".

  • תנאי קבלה

    12 שנות לימוד וזיקה לעולם השיווק, הפרסום והמכירות.

  • זכאות לתעודה

    בסיום הלימודים, ובכפוף להשתתפות ב- 85% מהמפגשים (לפחות) והגשת פרויקט סיום, תוענק למשתתפים תעודת בוגר קורס "ניהול שיווק ומכירות" מטעם היחידה ללימודי חוץ במכללה האקדמית כנרת.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!