מחוייבות המכללה האקדמית כנרת להוגנות מיגדרית

חזון קידום ההוגנות המגדרית במכללה האקדמית כנרת:

"מימוש הפוטנציאל האקדמי, המקצועי והאישי של חברות לצד חברי הסגל האקדמי, המנהלתי, והסטודנטים/יותנשים והגברים כאחת תוך שילוב המצוינות האישית עם מצוינות ארגונית"

חזון קידום ההוגנות המגדרית משתלב עם חזון המכללה האקדמית כנרת:

"המכללה האקדמית כנרת תישא שני דגלים : תוביל מצוינות בהוראה, במחקר, בהכשרה יישומית ובפיתוח אקדמי ייחודי בתחומי ההנדסה ומדעי החברה והרוח . תיתן מענה לקהילות במרחב, בדפוסי השכלה אקדמית, לימודי תעודה, השתלמויות וייזום אקדמי . "

המכללה האקדמית כנרת רואה חשיבות רבה לקידום הוגנות מגדרית באקדמיה ולהעלאת המודעות כלפי סוגיה זו. בהיותה מוסד אקדמי הנותן מענה לקהילות המגוונות במרחב עמק הירדן, הגליל התחתון, טבריה, בית שאן והסביבה – פועלת המכללה לקידומם של בני המגזרים השונים בכלל ולקידום מעמדן של הנשים בפרט, הן בפן האקדמי והן בפן המנהלי.

ההוגנות המגדרית במכללה מתכתבת עם האסטרטגיה של המכללה מבוססת על אבני יסוד של חיבור לאזור, חיבור לקהילה, עידוד לחיבור גלובאלי, אנו מאמינים כי מימוש אסטרטגיית ההוגנות המיגדרית תתמוך ותקדם את מימוש האסטרטגיה של המכללה.

במחצית תשע"ט מונתה לתפקיד יועצת הנשיא להוגנות מגדרית במכללה ד"ר יעל ליבנה, חברת סגל ומרצה במחלקה לניהול משאבי אנוש. בנוסף ד"ר ליבנה הינה חברה בוועדת ההוראה המכללתית.

במסגרת פועלה כיועצת הנשים להוגנות מגדרית ד"ר ליבנה מביאה לידי ביטוי את חזון המכללה אשר דוגל במיצוי היכולות האקדמיות של נשות הסגל האקדמי והמנהלי מתוך אמונה שניתן להגיע לשוויון אקדמי ומנהלי מבלי להתפשר על מצוינות. בהתאם לכך, לצד שימור החוזקות בתחום ההוגנות, היא מעודדת פיתוח יוזמות ליצירת תרבות אירגונית ומאפשרת הוגנות מגדרית המכוונת לשלוש אוכלוסיות יעד: סגל אקדמי, סגל מנהלי וקהילת הסטודנטים.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!