מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    .B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה

    הנדסת איכות ואמינות בתעשייה – ללמוד תואר חיוני מבלי להפסיק לעבוד

    מעוניינים ללמוד תואר הנדסי מבוקש וחיוני במקביל לעבודתכם? לימודי הנדסת איכות ואמינות בתעשיות האלקטרוניקה נתפרו למידותיכם. במסלול זה נלמדים תחומים הנדסיים לצד תחומים ניהוליים שמטרתם להכשיר את הבוגר לתפקד כמהנדס איכות ולהשתלב בתפקידי ניהול ומקצוע הקשורים לתחום האיכות והאמינות הקריטי כל כך בתעשייה.

    מדוע כדאי לבחור בלימודי הנדסת איכות ואמינות בתעשייה?

    שילוב עבודה ולימודים

    באקדמית כנרת מבינים שיש מצבים בחיים שבהם אין אפשרות להפסיק לעבוד על מנת ללמוד. לכן, גיבשנו עבורכם מסלול שמתאים במיוחד לאנשים עובדים ועסוקים, כך שתוכלו להמשיך להתפרנס בכבוד וגם לרכוש מקצוע איכותי ושימושי במקביל.

    מקצוע מבוקש ומשמעותי

    השנים שתשקיעו בתואר זה ישתלמו לכם ובגדול, כי בסופן תצאו עם מקצוע חדש שנדרש בכל מקום עבודה, תוך הבנה שמהנדס איכות ואמינות הוא חיוני לצורך הצלחת הארגון.

    התמחות באיכות

    התואר מקנה הבנה של מכלול התהליכים הארגוניים המביאים ליצור מוצר איכותי ולאספקת שירות איכותי, ולשביעות רצון גבוהה של הלקוחות.

    מקצועיות לפני הכל

    הלימודים מקנים ידע והבנה בכלל תחומי ההנדסה והניהול הרלוונטיים, ביניהם לימודי הנדסת חשמל, הנדסת חומרים, לוגיסטיקה וניהול היצור, כשהמטרה היא להכשיר מהנדסי איכות ואמינות מקצועיים ובעלי ידע נרחב ומקיף.

    איך הלימודים יקדמו אותי מקצועית?

    שילוב במערך ארגוני מסועף

    מהנדס איכות נדרש במסגרת תפקידו להיות בקשר רציף עם בעלי תפקידים מכל יחידות הארגון וכן הספקים והלקוחות. על כן, לאורך כל הכשרתו מועברים קורסים המאפשרים לסטודנטים להשתלב במערך מורכב של פעילויות שונות בארגון. התכנים יסייעו לסטודנטים להבין כיצד ארגון מתפקד בסביבתו הקרובה ואף בסביבה רחוקה בארגונים גלובאליים.

    פרקטיקה מעל הכל

    הלימודים כוללים בין היתר גם התנסויות במפעלים ופרויקט יישומי מסכם, כך שבוגרי התוכנית יוצאים לשוק העבודה כשהם חוו גם את ההיבטים הפרקטיים של המקצוע, ולא רק התיאורטיים.

    הסמכה בהנדסת איכות ובניהול איכות מטעם האיגוד הישראלי לאיכות

    המכללה האקדמית כנרת היא היחידה שמציעה תואר ראשון בהנדסת איכות ואמינות ואפשרות לקבל הסמכה בהנדסת איכות, ICQE, ובניהול איכות, ICQM. ההסמכה מטעם האיגוד הישראלי לאיכות משלימה את תוכנית הלימודים בתחום הנדסת איכות ואמינות ומקנה לבוגרי התואר אסמכתה על עיסוק במקצוע והכרה ביכולתיהם המקצועיות. בוגרי התואר (בעלי מסמך זכאות לתואר או תעודת סיום) יוכלו לפנות לאיגוד בבקשה לקבלת תעודות ההסמכה ICQE ו-ICQM מבלי שיצטרכו לעבור בחינת ידע מקצועי. התעודות יוענקו לבעלי.B.Sc בהנדסת איכות ואמינות שיעמדו בקריטריונים הבאים:

    • זכאות לתואר ראשון בתחום האיכות בשלוש השנים האחרונות.
    • ממוצע הציונים הכללי בתואר צריך להיות 80 לפחות.
    • ציון 80 ומעלה בפרויקט הגמר בתואר.
    • הצטרפות לאיגוד הישראלי לאיכות ותשלום עבור חברות באיגוד.

    במידה ולא עומדים בקריטריונים אלו, ניתן להירשם למבחן ההסמכה של האיגוד לאחר תשלום חברות באיגוד. במקרים בהם בוגר התואר עומד בקריטריונים אך עברו מעל לשלוש שנים מאז סיום לימודיו, הוא יידרש להוכיח ניסיון מקצועי שעומד בתנאים לחידוש ההסמכה התקופתי של האיגוד.

    מדוע כדאי ללמוד הנדסת איכות ואמינות דווקא בכנרת?

    PERSONAL ACADEMY

    אנו באקדמית כנרת, יודעים להעריך את הבחירה והמחויבות ללימודים אקדמיים, ולכן פיתחנו את PERSONAL ACADEMY, סביבת לימודים אישית וחדשנית, שמוציאה ממך יותר, ומלווה אותך באופן אישי עד התואר.

    מפגשים אישיים עם מרצים, בניית תכנית אישית בהתאמה ליכולות שלך ולשאיפות שלך, כתות לימוד קטנות, לימודים בקצב המותאם לך, קמפוס ירוק וחוויתי על גדות הכנרת.

    סגל מקצועי איכותי

    חברי הסגל המקצועי של המחלקה מצויים בשורה הראשונה בתחומם, מגיעים מהשטח, ומנחילים לסטודנטים פרקטיקה רלוונטית וייחודית.

    מדוע צריך את המקצוע הזה בכלל?

    מהנדס איכות ואמינות מעורב בכל מחזור חייו של מוצר או שירות, החל משלב התפיסה, דרך הפיתוח והייצור, ועד להתקנה אצל הלקוח, והוצאתו משירות. על המהנדס להשתמש בשיטות וכלים מתקדמים כדי להבטיח עמידת המוצר בדרישות התפעול והביצוע ולמנוע היווצרות פגמים.
    חברות עולמיות ומצליחות הבינו שאין תחליף לאיכות גבוהה כמתכון מרכזי לשמירה על לקוחות מרוצים ונאמנים לזמן רב. לקוח מרוצה גם נשאר נאמן, אך גם ממליץ לחבריו. בנוסף עוסקת הנדסת איכות ואמינות גם בפיתוח, ייצור ותחזוקה אפקטיביים שמאפשרים היצע מוצרים במחירים שהלקוח מרוצה מהם והיצרן מרוויח בהם. על כן, הביקוש למהנדסי איכות טובים הולך וגדל עם הזמן, וזו ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע מבוקש וחשוב בתעשיית האלקטרוניקה.

    מה לומדים בהנדסת איכות ואמינות בתעשיה?

    • בסמסטר הראשון מתקיימת מכינה המכשירה את הלומדים לקראת מקצועות ההנדסה הבסיסים.
    • לאחר תום המכינה עוברים הסטודנטים ללמוד 160 נ"ז של קורסים הקשורים ישירות לתואר, ונפרשים על פני ארבע וחצי שנים.
    • הלימודים כוללים גם סיורים והתנסויות במפעלים ובארגונים, ומסתיימים בפרויקט יישומי מסכם שבו מיישם הסטודנט ידע, שיטות וכלים שרכש בלימודיו כדי לפתור בעיות הנדסיות של איכות ואמינות בארגון.

    מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

    מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!

      מתי טליאס

      מכללה מדהימה מסלול מעולה שמציע שילוב של עבודה עם הלימודים מרצים מקצועיים מאוד שתמיד עוזרים ומסייעים בכל בעיה ושאלה המכללה נותנת את הכלים להשתלבות מהירה ומקצועית בתעשייה  

      זכאי יובל

      כאבא וכאיש עובד היו לי התלבטויות באיזה מסלול אקדמי לבחור, לשמחתי גיליתי שניתן לשלב. פגשתי אנשים יקרים שהיו מגובשים ויחד עזרו להתגבר על האתגרים. המכללה נתנה לי גיבוי ועזרה אישית…
      תמונת בוגר - לוי אליאסף

      לוי אליאסף

      התחלתי את הלימודים בגיל 35 במכללת כנרת ,כנרת בשבילי זה: אוירה משפחתית עם מרצים מעולים מהתעשייה וסטודנטים עובדים המגיעים עם ניסיון מכלל ענפי המשק. תוך כדי הלימודים מתנסים…
      תמונת בוגר - רביע נח'לה

      נח'לה רביע

      במסגרת לימודי לתואר ראשון בהנדסת איכות ואמינות רכשתי ידע הנדסי ואנליטי. במסגרת לימודי התואר שהינו מסלול לאנשים עובדים השלב המעשי הגיע מיד לאחר רכישת ידע התיאורטי. במיוחד שסגל…