מרכז קריירה לסטודנטים ובוגרים באקדמית כנרת – כרמית גל

מרכז קריירה באקדמית כנרת חרט על דגלו לסייע ולהכשיר את הסטודנטים והבוגרים לשוק התעסוקה בתפקידים אשר הולמים את תחום לימודיהם  והכשרתם  האקדמית כבר מראשית שנות לימודיהם האקדמיות  ולא רק לקראת סופן .

אחת ממטרות העל של מרכז הקריירה הוא איתור, שימור ויצירת קשר עם מעסיקים בתעשייה  בפרט באזור הצפון ואף מחוצה לו ולתת מענה באיתור עובדים איכותיים ומקצועיים עם רקע אקדמי מתאים בקרב הסטודנטים והבוגרים של המכללה.

המרכז מציע ליווי אישי וקבוצתי ע"י יועצת קריירה ויועצים חיצוניים מתחום התעסוקה.  הליווי כולל מתן כלים פרקטיים למציאת עבודה, הקניית מיומניות למציאת עבודה , כתיבת קורות חיים מקצועיים, הכנה לראיון עבודה ועוד. במהלך שנת הלימודים המרכז דואג להעניק לסטודנטים "ארגז כלים" להצלחה ולהשתלבות בשוק העבודה המשתנה  ומקיים הרצאות שונות בנושא קריירה הן בזום והן במפגשים פרונטליים.

בנוסף, המרכז מעודד מעסיקים להגיע לימי זרקור במטרה ליצור קשרי מעסיקים  אזוריים וארציים .

המרכז מהווה כתובת לסטודנטים, בוגרים ומעסיקים . מידי יום מתפרסמות משרות עדכניות  שמעסיקים מאזור הצפון  ובפרט ממפעלי תעשייה שעימם יש לנו קשרים מפנים לפרסום מודעות דרושים עבור הסטודנטים ובוגרים של המכללה.

כמו כן, ישנו שיתוף פעולה של המכללה עם חברת ' .ALLJOBS  הוקם באתרנו מנוע חיפוש של החברה ומידי יום מתפרסמות משרות התואמות לאזור הצפון ולתחומי  הלימוד של המכללה בנושא הנדסה וחברה .

באתר ישנו ידע רב בנושא קריירה  ביניהם: סרטוני הדרכה בכתיבת קו"ח המתורגמים לערבית ואנגלית, כתבות בנושא קריירה, אתרים מומלצים לחיפוש עבודה ועוד.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!