שאלות ותשובות

  • האם ניתן להגיע לקמפוס בימים אלה?

    לאור הנחיות משרד הבריאות נבקשכם שלא להגיע בעת הזו לקמפוס המכללה.

    ניתן לפנות לרכזת המחלקה באמצעות הדוא"ל. פניות תענינה בהקדם.

  • האם כל השיעורים והתרגילים בתקופה זו ינתנו באופן מקוון?

    כל השיעורים והתרגילים שינתנו החל מיום א' 18.10.20 ייעשו בהוראה מרחוק באמצעות מערכת הזום. לאחר חודש נעדכן לגבי המשך מתכונת ההוראה, בהתאם להנחיות.

  • מהי כתובת הדוא"ל של מרכז התמיכה אליו ניתן לפנות במקרה של קושי/ תקלות טכניות בזום או במודל?

    נא לפתוח פניה באתר https://contact.kinneret.ac.il

    במקרים חריגים ודחופים ניתן להתקשר- 050-5656334

  • בנושאים שאינם טכנולוגיים למי עלי לפנות?

    פנה למחלקה בה אתה לומד בכל נושא הקשור ללימודים / מערכת השעות או בעיות שאינן טכניות.

  • כיצד ניתן לסייע לסטודנטים בעת הזו המתקשים כלכלית?

    הסטודנטים שלנו חשובים מאוד והם בראש סדר העדיפות של המכללה. סטודנט המתקשה בתשלום כלשהו – נעמוד לרשותו כדי לנסות ולמצוא לו פתרון.

    סטודנטים המתקשים מתבקשים לפנות למדור שכר לימוד למייל: inbalb@kinneret.ac.il    וכן לטל: 04-6653719/20.

    כמו כן המכללה בשיתוף קרן שכ"ל, דואגת להטבה בהסדר מימון לשכר הלימוד -עד 10,000  ₪

    עד 40 החזרים של 250 ₪ ללא ריבית!* וללא הצמדה * באישור המכללה, מספר המכסות מוגבל – הריבית ממומנת ע"י המכללה

    הסדר משלים: עד 20,000 ש"ח, עד 60 תשלומים, בתנאים ייחודיים וללא הצמדה

    לפרטים ולבדיקת זכאות – יש להגיש בקשה לקרן שכ"ל: www.sachal.co.il

    ונציגי קרן שכ"ל יחזרו אליך עם כל הפרטים.

    * הסדרי המימון כפופים לתקנון באתר קרן שכ"ל, לאישור המכללה והמוסד הפיננסי.

    * הסדרי המימון מבוצעים באמצעות בנק מלווה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

  • למי עלי לפנות במידה ויש לי קשיים בלימודים או קשיים אחרים בעקבות תקופה זו ?

    דיקנט הסטודנטים יחד עם המרצים נערך על מנת  לתת לכם סיוע באמצעות מערך החונכים הקיים ואף לתגבר אותו. החונכות יכולה להיעשות בכפוף להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות בכל עת, טלפונית, בשיחות ועידה, באמצעות תוכנות המחשב או בכל דרך אחרת שהמרצה ינחה אתכם.

    בנוסף, צוות הדיקנט ערוך לסייע לסטודנטים שנקלעים לקשיים רגשיים בתקופה מתוחה זו ואנו מזמינים סטודנטים לפנות אלינו בכל בקשת סיוע בתחום זה.

    להתקשרות עם צוות הדיקנט לכל שאלה או בקשת סיוע  ניתן לפנות ל04-6653678, או 04-6653846 ובמיילים:

    סילביה קולט –מנהלת  דיקנט הסטודנטים, 04-6653846   silvy@kinneret.ac.il

    חגית חינגה – רכזת דיקנט, 04-6653732  hagith@kinneret.ac.il

    נירית שחם- רכזת מלגות, 04-6653771   nirit@kinneret.ac.il

    עלמה דמתי- רכזת נגישות, 04-6653641 alma@kinneret.ac.il

    תמר יצחק – רכזת השירות לקידום הסטודנט,  046653747 tamari@kinneret.ac.il

    שמולי כהן – יועצת לליקויי למידה, shmuela@kinneret.ac.il

    סיגל מלכה – עובדת סוציאלית , sigalm@kinneret.ac.il

    תראא ג'אבר –  רכזת סטודנטים בני החברה הערבית ,04-6653678 thraa@kinneret.ac.il

    ריהאם נחלה –  רכזת סטודנטים בני החברה הערבית, 04-6653759  riham@kinneret.ac.il

    נעמה גלמן- רכזת חונכויות אקדמיות, 04-6653774 naama.gel30@gmail.com

     

    בשל ההנחיות המשתנות של משרד הבריאות תיתכן זמינות טלפונית נמוכה ולכן מומלץ ליצור קשר דרך המיילים . במקרים דחופים מומלץ לפנות במייל של סילביה קולט, מנהלת הדיקנט.

  • כיצד המכללה נערכה בנושא שאילת ספרים מהספריה?

    סיוע באיתור מידע הדרכה ויעץ

    שירותי היעץ וההדרכה יינתנו מרחוק בלבד. כל מאגרי המידע והקטלוג שלנו נגישים מרחוק.

    אנו מציעים גם אפשרות להדרכות אישיות דרך ה- Zoom.

    ניתן לפנות בוואטסאפ 050-6684909  במייל asklib@kinneret.ac.il

    עזרה נוספת ניתן לקבל במענה טלפוני 04-6653809   בין השעות 09:00-17:00

    הגישה למשאבים אלקטרונים / כרטיס הקורא בספרייה / לגנטו ( רשימות הקריאה )  באמצעות – ת.ז  + קוד זיהוי פורטל שירותי השאלה

    תוכלו לפנות אלינו בכל נושאי ההשאלה בדוא"ל asklib@kinneret.ac.il. ניתן להזמין ספרים במייל, ולאסוף אותם מלובי הספרייה.

    ניתן להחזיר ספרים מושאלים בתיבת החזרות הנמצאת בפתח הספרייה, 24/7.

    השאלות הספרים מוארכות אוטומטית, ובזמן הסגר אין חובה להחזירם. לא ייגבו קנסות.

  • כיצד יושלמו שיעורי הסדנאות והמעבדות?

    ברגע שיתאפשר לשוב וללמד בקמפוס כל מחלקה תודיע באופן מפורט איזה שיעורים יחזרו להתבצע באופן פרונטאלי והנחיות נוספות רלוונטיות כולל שיעורי השלמה במידת הצורך.

  • עד מתי אוכל לבצע שינויים במערכת?

    תקופת השינויים בבית הספר להנדסה תתקיים ביו תאריכים- 18.10.20-23.10.20

    תקופת השינויים בבית ספר למדעי החברה והרוח תתקיים בין התאריכים-25-26.10.20

    רק במועדים אלו ניתן יהיה לבצע שינויים במערכת של סמסטר א'.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!