מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    .B.A בניהול משאבי אנוש

    תואר ראשון בניהול משאבי אנוש באקדמית כנרת – מקצוע שהוא שליחות

    אם אתם אוהבים אנשים, אם אתם מרגישים "מנהלים מלידה", אם אתם רוצים להוביל מגמות חברתיות וכלכליות ולהשפיע על אנשים, בואו ללמוד את התואר שיתאים לכם כמו כפפה ליד. תואר בניהול משאבי אנוש הוא תואר מרתק ויישומי המכשיר את הסטודנטים לקריירה בניהול, וניהול משאבי האנוש בפרט. מדובר בתחום המחבר בין אנשים, המשאב החשוב ביותר של כל ארגון, לבין האסטרטגיה הארגונית באופן שמאפשר לארגונים ועובדים למצות את הפוטנציאל שלהם.

    איך לימודי תואר ראשון במשאבי אנוש יקדמו אותי מקצועית?

    כיווני התפתחות מגוונים

    בפני בוגרי לימודי ניהול משאבי אנוש תהיה פתוחה הדרך להשתלב בקשת רחבה של תפקידי ניהול בארגונים שונים, כמו גם במגוון תפקידי פיתוח וניהול משאבי אנוש במגזר הציבורי, הפרטי והעסקי. בנוסף, יוכלו הבוגרים לעסוק כעצמאיים בתחומים מגוונים של ייעוץ ארגוני וכן לפתח קריירה אקדמית מחקרית. תואר בניהול משאבי אנוש הוא התחלה מצוינת לכל מי שמחפש להשתלב בתחום והוא בנוי כך שהוא מספק לבוגרים את כל הידע, הכישורים והכלים הנחוצים להצליח בכך.

    מדוע כדאי ללמוד תואר במשאבי אנוש דווקא בכנרת?

    פרקטיקה פורצת דרך לאורך התואר

    המסלול ללימודי ניהול משאבי אנוש מעניק לסטודנטים ניסיון מעשי כבר במהלך התואר. על כך זכתה התכנית בשנת 2018 בציון לשבח מטעם העמותה המקצועית המובילה בישראל בתחום של ניהול משאבי אנוש. ההתנסות מתחילה החל מהשנה השנייה ונמשכת בפרקטיקום הנלמד במהלך השנה השלישית. מבחינה זו לאורך התואר הסטודנטים עוברים תהליכים שונים של התנסות מעשית אשר תקנה להם יתרון וניסיון בשוק העבודה באופן שלא קיים בשום מסלול מקביל.

    פיתוח אישי של מיומנויות המאה ה-21

    כבר מהשבוע הראשון ללימודים מתחיל תהליך של פיתוח מיומנויות אישי של כל סטודנט וסטודנטית הלומדים במחלקה. היום בשוק העבודה המאתגר מיומנויות המאה ה-21 הם קריטיות להצלחה. גמישות, יזמות, התמדה ועוד הם רק חלק מהמיומנויות הכי משמעותיות בעולם העבודה ואצלנו הפיתוח שלהם הוא חלק מהתהליך המשמעותי אותו אנחנו מציעים ללומדים במחלקה.

    למידה חדשנית ועדכנית

    רק באקדמית כנרת הסטודנטים לומדים קורסים אשר פותחו על בסיס אפליקציות שפותחו במחלקה. למערך הלמידה הדיגיטלי מתווסף ב 2023 משחק לפיתוח צוותים ראשון מסוגו אשר גם הוא פותח על ידי סגל המרצים. במשחק יעשה שימוש גם בתהליכי למידה במחלקה, גם בתהליכי פיתוח מיומנויות והוא ישולב גם במסגרת ההתנסות המעשית.

    מרצים מחוברים לשטח

    סגל המרצים המלמד במחלקה מורכב ממרצים בעלי ניסיון מעשי עשיר. בזכות כך הם מקנים לסטודנטים חיבור תמידי ומתמשך לפרקטיקה של המקצוע.

    הרבה יותר מתואר!

    תעודות מקצועיות ומגוונות במהלך התואר

    אנו באקדמית כנרת מבינים כי בעולם העבודה של המחר הסטודנטים נדרשים גם למיומנויות טכנולוגיות וגם להבנה של מערכות מידע. למעשה חלק ממקצועות העתיד של עולם משאבי האנוש מחייבים הכרות עם טכנולוגיה ושימוש בה לצורך הבנת תהליכים אנושיים. לכן, מעבר לקורס מבוא במערכות מידע, הסטודנטים הלומדים ניהול משאבי אנוש בכנרת לומדים Priority – תוכנה המשמשת לניהול בארגונים רבים ואלה שרוצים יכולים ללמוד גם בדיקות תוכנה. הידע המגיע מהקורסים הללו מאפשר השתלבות בעולם ההייטק ומקנה כלי חשיבה אנליטית וביקורתית אשר תתרום להם לאורך הדרך. הקורסים הללו מקנים תעודות מקצועיות נוספות, מעבר לתעודת הבוגר המתקבלת בסיום התואר.

    אנחנו בוחרים את הסטודנטים

    המסלול ללימודי תואר ראשון בניהול משאבי אנוש הוא המסלול היחידי מבין מסלולי הלימוד לתואר ראשון בו כל מועמד עובר ראיון קבלה כחלק מתנאי הקבלה למחלקה. בין היתר הריאיון מכוון לאתר את אלה מבניכם שרוצים לעבור תהליך משמעותי של התפתחות ולמידה, אלה שרוצים להוביל, לשנות ולעצב את הדור הבא של מנהלי משאבי אנוש בישראל.

    מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

    מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!

      ג'יהאן זועבי

      סטודנטית שנה ג במחלקת ניהול משאבי אנוש ״בתוכנית מצטיינים רימונים של הפקולטה למדעי החברה והרוח״ המסע שלי קצת שונה מכולם במחלקה, אני עובדת במחלקת השיווק במכללה. בתור נציגת…

      חנאן ג׳רבוני

      אמא לשני ילדים סטודנטית שנה ג במחלקת ניהול משאבי אנוש ״בתוכנית מצטיינים רימונים של הפקולטה למדעי החברה והרוח״ ״ בחרתי במחלקת משאבי אנוש בכנרת כי חיפשתי לימודים המאפשרים…