רות אבידר

מרצה מן החוץ

תחומי התמחות

יחסי ציבור מקוונים, מדיה חברתיים, תקשורת שיווקית, דיאלוג, חווית הלקוח וחווית המטופל

קורסים נבחרים

יחסי ציבור מתקדמים, מיתוג ועיצוב חווית לקוח בעידן המקוון

תפקידים נוספים

חברת סגל בתקן וראש מסלול תקשורת שיווקית במכללת עמק יזרעאל

פרסומים נבחרים

פרסומים אחרונים

Malka, V., Ariel, Y., Avidar, R. & Cohen, A.A. (2018). Reconceptualizing uses and gratifications vis-?-vis smartphone applications: The case of WhatsApp. In P. Vorderer., D. Hefner., L. Reinecke., & C. Klimmt (Eds.), Permanently Online, Permanently Connected (pp. 43-49). NY: Routledge.

Avidar, R. (2017). Responsiveness and interactivity: Relational maintenance strategies in an online environment. In S. Duhe (Ed.), New media and public relations (3rd edition) (pp. 229-238 ). NY: Peter Lang.

Avidar, R. (2017). Engagement, Interactivity, and Diffusion of Innovations: The Case of Social Businesses. In K. Johnston and M.Taylor (Eds.). Handbook of Communication Engagement (pp. 505-514). New Jersey: Wiley

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!