מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    דבר ראש המחלקה

    עידית מונוסביץ

    ד"ר עידית מנוסביץ

    צעירים רבים שואלים אותי מהם לימודי התקשורת המשלבים ידע וכלים בעולמות הניהול ו״מה יוצא לי מזה?" האם התואר הדוחוגי יסייע בידם להשתלב בעולם התעסוקה התחרותי והדינמי?

    התשובה היא כן. חיפוש פשוט בגוגל חושף שהכישורים החשובים ביותר שמעסיקים מחפשים אצל עובדים הם כישורי תקשורת: תקשורת מילולית, תקשורת בינאישית, הבנת הסביבה הטכנולוגית הדינמית ויכולת להתנהל בתוך המדיה החברתית, יכולת עבודה בצוות, כישורי פתרון בעיות וקבלת החלטות, יכולת להכיל ולעבד מידע, והחשוב מכלחשיבה ביקורתית ויכולת עיבוד מידע ביקורתי.

    מה לומדים בתואר הדוחוגי?
    הקו המנחה הוא שילוב של אקדמיה ופרקטיקה. חיבור מתמיד של חקר התקשורת עם היישום המקצועי בתעשיית המדיה העכשווית הלכה למעשה. תכנית הלימודים בתקשורת בנויה משילוב של  קורסי ליבה ותמהיל מגוון של סדנאות מקצועיות להכשרת הסטודנטים להבנה מעמיקה של תהליכי התקשורת והשפעותיהם, ולפיתוח מיומנויות הדרושות ליצירת מסרים תקשורתיים מותאמי קהל יעד במנעד רחב של פלטפורמות. התכנית כוללת קורסים וסדנאות בתחומים של מדיה חברתית, שיווק ופרסום דיגיטלי, סטוריטלינג, הפקת אולפן טלוויזיה, סרטי תדמית, צילום, עריכה, טלוויזיה פופולרית, חדשות בעידן המדיה החברתית ועוד

    שילוב מרתק עם ניהול משאבי אנוש

    תמהיל הקורסים בניהול משאבי אנוש מקנה לבוגרים את הכלים הדרושים להשתלבות בתפקידי ניהול  בעולמות התעסוקה המגוונים בתקשורתהקורסים נבחרו תוך התמקדות בדמות הבוגר, אפשרויות התעסוקה הרלוונטיות, לצד אופי וזהות הארגונים הפתוחים לבוגרים שלנו. לאור תפיסה זו הוכנסו תכני התכנית מקנים לבוגרים ידע נרחב בארגונים והתנהגות ארגונית לצד תשתית רחבה של קורסי ניהול הנדרשים ממנהלים באשר הם.

    חיבור טבעי עם ניהול ותיירות

    תחום התיירות הוא תחום בינלאומי מרתק, דינמי וחווייתי, בו חיוך והנאה הם חלק בלתי נפרד מהעשייה היומיומית. בתור ענף רבתחומי המשלב עבודה עם אנשים, יזמות וטכנולוגיה, החיבור עם תקשורת הוא טבעי ופותח בפני הבוגרים אפשרויות תעסוקה מרתקות. לצד הסיורים והעבודה עם אנשי תקשורת, המסלול הדוחוגי משלב גם סיורים באתרי תיירות בישראל, שייט לימודי    (Cruze) , מפגשים עם בכירים מתעשיית התיירות. ישנה גם אפשרות לחילופי סטודנטים בחו"ל ולהשתלבות במסלול ישיר בתוכנית בינלאומית ייחודית לתואר שני בניהול תיירות ומלונאות.

    ולמה דווקא באקדמית כנרת?
    אני מזמינה אתכם לבוא ולגלות בעצמכם. סגל אקדמי ומקצועי מצוין, המחויב לסטודנטים ומלווה אתכם במסירות לאורך התואר. סדנאות מקצועיות מידי אנשי תקשורת מובילים מהתעשייה. סיורים בארגוני התקשורת, כנסים, אירועים, פרויקטים משותפים עם גופי תקשורת מקצועיים בתעשיית לאורך התואר. וכמובן הנוף המרהיב של הכנרת ועמק הירדן, המציף את הקמפוס ותורם ליצירת אווירת לימודים קסומה.

    בואו, הצטרפו אלינו ליצירת לימודי התואר הראשון כחוויה אקדמית לחיים.
    מוזמנים ליצור איתי קשר לשאלות.

    בהצלחה,
    ד"ר עידית מנוסביץ