מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    החל משנת הלימוד תשפ"ד לא תתאפשר הרשמה לתואר ראשון במדעי ההתנהגות
    אנו מזמינים אתכם להכיר את התואר החדש בפסיכולוגיה

    הבוגרים שלנו – מה עושים עם תואר במדעי ההתנהגות

    תמונה - יאסין אגבריה

    אגבאריה יאסין

    "בן 24, בוגר תואר ראשון במחלקה למדעי התנהגות באקדמית כנרת, סטודנט לתואר שלישי במחלקה לנוירוביולוגיה באוניברסיטת חיפה. כיום אני עובד כמנהל סניף-קופת חולים "לאומית".

    במהלך לימודי לתואר הראשון במחלקה למדעי התנהגות רכשתי ידע רב בתחומים שונים, דבר שאפשר לי להשתלב בתחומי העבודה והלימודים שרציתי . אחד היתרונות של הלימודים במחלקה למדעי ההתנהגות הוא סגל המרצים, שמעודד ותומך בהתפתחות האישית של כל סטודנט, כך כל סטודנט זוכה ביחס אישי ומעקב גם לאחר סיום הלימודים, דבר שמעורר השראה בקרב הסטודנטים ומעודד אותם להצליח ולהבריק, היה לי הכבוד ללמוד 3 שנים במכללה בכלל ובמחלקה למדעי התנהגות בפרט."


    תמונה - יעל ברזילי

    יעל ברזילי

    "בת 26, את תקופת הלימודים במכללה אני מגדירה כאחת מהתקופות היותר מוצלחות בחיי.

    השילוב של החיים הסטודנטיאליים בקמפוס ומחוצה לו יחד עם הלימודים שהיו מרתקים ברובם היה מהנה ומוצלח במיוחד! ממליצה בחום על המחלקה ועל המכללה!
    כיום אני מגשימה חלום ונמצאת לקראת תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית."


    תמונת בוגר - אליעז כהן

    אליעז כהן

    "בוגר המחלקה למדעי ההתנהגות. לאחר לבטים רבים היכן ללמוד הגעתי אל המכללה האקדמית כנרת, בנוסף לנוף המרהיב מצאתי גם בית אקדמי חם. צוות מרצים שהם קודם כל בני אדם בנוסף להיותם מקצועיים, בעלי נכונות לעזור גם לאחר שעות ההוראה ורצון להשקיע בכל סטודנט וסטודנטית.

    מכללה אשר שמה בראש מעיינה  לגבש חברה בעלת השכלה, ערכים וקידמה תוך מתן התייחסות אל הפרט ולצרכיו. אני יכול לומר בנימה אישית כי המכללה האקדמית כנרת הייתה הבחירה הנכונה!

    כיום עובד כמנהל משאבי אנוש."


    תמונה - תהילה נג'די

    תהילה נג'די

    "בת 29 מכפר זיתים. בקיץ 2017 סיימתי את לימודי התואר הראשון במחלקה למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית כנרת. הדבר החשוב ביותר שלמדתי במהלך התואר הוא בחינת המציאות מנקודות מבט מגוונות. החשיפה והמודעות לשוני תרמו לקבלת תמונה רחבה על המציאות, מתוך למידה על עצמי, על אחרים ועל החברה כולה.
    במהלך התואר המחלקה ללימודי מדעי ההתנהגות הייתה לי בית- סגל המרצים המצוין, היחס האישי והמקום להתפתחות אישית עוררו תחושת ביטחון ורצון לחקור, לשאול, לפעול ולהשפיע.

    עם סיום הלימודים נשארתי להוביל פרויקטים שונים במחלקה. כיום אני חלק מצוות המוביל את קורס ההתנסות המעשית לסטודנטים הלומדים בשנה השלישית. בנוסף, עתידה להתחיל ללמוד תואר שני בקרוב."


    תמונת בוגר - נטליה קופצ'יוב

    נטליה קופצ'יוב

    "כיום אני לומדת תואר שני בנוירוביולוגיה באוניברסיטת חיפה (שנה ב'), עובדת במעבדה וחוקרת השפעות של אוכל עתיר בשומן (Hight fat diet) על הזיכרון החברתי (Social recognition memory) והשפעותיו על מס' אזורי מוח כגון Medial pre frontal cortex, Amigdala and Hippocampus."