מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    לימודי ארץ ישראל כמקצוע

    אמרו לכם שתחביבים זה לא מקצוע? תחשבו שוב. לימודי ארץ ישראל מאפשרים לכם ללמוד את מה שאתם אוהבים, וליהנות ממה שאתם עושים.

    אנו מכוונים את בוגרי המחלקה לתעסוקה איכותית במגוון תפקידים ומשרות אשר מאפשרים ביטוי לידע והניסיון אשר רכשו במהלך הלימודים. התחומים העיקריים בהם משתלבים בוגרי המחלקה הם:

    ניהול ופיקוח בגופי סביבה וטבע (רשות הטבע והגנים, הקרן הקיימת, החברה להגנת הטבע, רשות העתיקות).

    ניהול והדרכה במוזיאונים ואתרי מורשת.

    הוראה תיכונית.

    הוראת דרך והדרכת סיורים.

    הכשרה לעולם התעסוקה של המאה ה-21

    החל בשנת הלימודים תשפ"ד, משולבת בתכנית הלימודים במחלקה, גם חטיבת לימודים חדשה בחדשנות וניהול, שפותחה בפקולטה למדעיה החברה והרוח במכללה, ונלמדת במשותף עם מחלקות נוספות. זאת, לצורך יצירת היכרות בסיסית של הסטודנטים עם מרחבי הניהול והיזמות של עולמות התעסוקה העכשוויים, והכנתם להשתלבות מוצלחת במגוון עולמות של חדשנות, יזמות וניהול – בתחומי הדעת של לימודי ארץ ישראל ובתחומים נוספים.

    הכשרה במוקד תיירותי ומקצועי

    המכללה האקדמית כנרת ממוקמת באזור תיירותי מובהק, וכך מתאפשר לסטודנטים להתחיל לעבוד במגוון גופי הנחלה, תיירות והדרכה כבר בתקופת הלימודים.

    קורס מורי דרך – מקצוע מרתק ומבוקש

    המכללה מציעה לסטודנטים ללימודי ארץ-ישראל לימודים מקבילים בקורס מורי דרך ארצי של משרד התיירות, המתקיימים בתוך המכללה ומתואמים עם תכנית הלימודים בלימודי ארץ ישראל. הסטודנטים שיבחרו להתמחות בהוראת דרך במסגרת לימודי ארץ ישראל, יזכו למלגות עידוד משמעותית מטעם המכללה! בנוסף, סטודנטים המשלבים את לימודיהם עם לימודים בקורס מורי דרך, או מגיעים לאחר שסיימו בהצלחה קורס מורי דרך זכאים לפטור מחלק מן הקורסים הנלמדים במסגרת התואר.