לראשונה שת"פ בין המנטור העסקי ניר דובדבני והמכללה האקדמית כנרת יקיימו השבוע כנס חירום לטובת עסקים בצפון

לאור המצב ניר דובדבני, המנטור העסקי המוביל בישראל והמכללה המובילה בצפון האקדמית כנרת מתגייסים למען בעלי העסקים בצפון

תושבי הפריפריות קיבלו את משבר הקורונה כמכה אנושה של ממש, ובעיקר בעלי העסקים שנמצאים באזורים אלה. כחלק מהמאמצים לסייע לבעלי עסקים רבים בצפון, החליטו במכללה האקדמית כנרת, ביחד עם ניר דובדבני, יו"ר חברת הייעוץ העסקי RND, מנטור העסקים המוביל בישראל לעשות כנס חירום לטובת העסקים בצפון ללא תשלום.

בצפון הארץ ישנם בתי עסק רבים אשר נמצאים כמעט בחדלות פירעון, והמשמעות היא שהעסק שנייה לפני פשיטת רגל.

בכנס בעלי העסקים יקבלו סט כלים משמעותי לחילוץ העסק מהמשבר וילמדו מהן הפעולות הקריטיות שחובה על כל בעלי העסקים לעשות בימים אלו. בין הנושאים שיעלו:

  • איך מפסיקים לקפוא מהמצב ועוברים לניהול המביא את העסק לביצועי שיא
  • כיצד מפתחים אסטרטגיית יציאה מהמשבר
  • איך מכניסים אנרגיה עוצמתית לעסק בימים אלו
  • איך מגדילים את מחזור המכירות ומחזקים את מערך השיווק והמכירות בתקופת הקורונה
  • שאלות ותשובות בלייב של בעלי העסקים

כנס עוצמה עסקית לבעלי עסקים בצפון יתקיים ביום חמישי (13/8), בין השעות 17:00-21:00. הכנס מוקדש לטובת בעלי העסקים ולכן ללא עלות, אולם נדרש להרשם מראש בקישור הבא: https://digital.rnd.org.il/kineret-academic/

אמיר נבון, מנהל משאבי אנוש ובית הספר ללימודי חוץ באקדמית כנרת: "מדינת ישראל עוברת את אחד המשברים הכלכליים החמורים ביותר מאז קום המדינה, המכללה האקדמית כנרת נמצאת בתוך הקהילה והסביבה הצפונית ולכן כמכללה שמדגישה את הקהילתיות לא יכולנו לעמוד מהצד, וחברנו עם המנטור העסקי בגדול ביותר בארץ בשת"פ שאמור לתת את הפתרונות היעילים ביותר עבור בעלי העסקים בצפון. יריית הפתיחה היא הכנס, ואני בציפייה לשת"פים נוספים בהקדם."

ניר דובדבני, יו"ר חברת היעוץ העסקי RND: "אנו נמצאים במצב אישי ועסקי מאתגר בו לא ניתן ללמוד מהעבר כדי לייצר פעולה לעתיד. בעלי עסקים חייבים לנקוט סדרת פעולות חדשות על מנת לצלוח את משבר הקורונה. הקורונה היא לא סיבה להפסיק לצמוח אם באמת מבינים את ההזדמנות ומייצרים שינוי מהותי. זוהי זכות גדולה עבורי להוביל עם האקדמית כנרת מהלך משמעותי לעסקים בצפון".

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!