מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    הרצאות אורח

    מפגשים עם אנשים מעוררי השראה מעולם החינוך וניהול הקהילות מאפשרת למידה מהשטח, הבנה מעמיקה של סוגיות, אתגרים ופיתרונות ובמיוחד קבלת השראה מעשייה משמעותית ופורצת דרך.

    הרצאה של קלאודיה קובי, ה"אמא" המייסדת של תנועת כנפיים של קרמבו בה היא מספרת לסטודנטים לתואר ראשון בחינוך על לידתה של התנועה הייחודית המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, ועל התפיסה הייחודית שלה לגבי שילוב- מודל ההערכה ההדדית. מעורר השראה ותחילת שיתוף פעולה עם המחלקה.

    הרצאה קלאודיה קובי

    טלי מרום

    רכזת מעורבות חברתית בבית ספר ואחראית על המעורבות החברתית בחינוך ההתישבותי, שכולל קיבוצים, מושבים, פנימיות וכפרים ערבים. טלי הסבירה על התפקיד שלה ובמיוחד על הפעילות החינוכית עם הנוער, שמתרחשת בתוך בית הספר ואחרי שעות בית הספר כחלק מהחיבור לקהילה. היא הביאה דוגמאות רבות לפעילויות שונות שסיפקו מאגר רעיונות מעוררי השראה לסטודנטים

    ורדה קורנפיין

    על הבחירה בחיים ועל פרוייקט ההנצחה של שני בניה בערב חלוקת מלגות ללימודי מוסיקה פרוייקט למען הקהילה בשיתוף עם המועצה והחינוך הבלתי פורמלי בעמק הירדן.

    יובל מסה

    רכז תחום השטח בבית ספר ברנקו וייס.בהרצאה נחשפו הסטודנטים לבית ספר ייחודי אשר משלב פעליות רגשיות, חברתיות וערכיות בלתי פורמליות למען תלמידיו, כאלה המשלבות דיאלוג, הכלה, נתינה, ביטוי לאינטליגנציות המרובות ועוד.

    אמנון אביגדור

    מנהל מערך החינוך הלא פורמלי של קיבוץ אשדות יעקב אשר הציג את מערכת החינוך הלא פורמלית בקיבוץ לאור השינויים שחלו בה לאורך השנים.