יום הילד הבינלאומי במכללה האקדמית כנרת

המחלקה לחינוך של המכללה הצטרפה לארגון "6 שניות" העולמי לקידום פעילויות העוסקת ברווחה ופיתוח רגשי וחברתי של הילדים

יום הילד הבינלאומי של אונסק"ו מתרחש בחודש נובמבר (20.11) והמכללה האקדמית כנרת ציינה אותו השבוע בהובלת המחלקה לחינוך בפעילות מיוחדות שיתקיימו בין כותלי המכללה.

המכללה הצטרפה במסגרת היום הזה לארגון "6 שניות" העולמי העוסק בפיתוח רגשי חברתי ושם במרכז היום את זכות הילד לרווחה ופיתוח רגשי וחברתי. המחלקה לתואר ראשון בחינוך וקהילה והמכללה הן נציגות ישראל במיזם, הכולל למעלה ממליון וחצי אנשים מ 220 מדינות וחבלי ארץ ומתקיים ב 33 שפות (המחלקה לחינוך במכללה תרגמה גם את החומרים לעברית).

במוקד היום עומדים הפיתוח הרגשי-חברתי, בהובלת ארגון " 6 שניות" העולמי (6 שניות זה הזמן שלוקח לסערת ההורמונים באמיגדלה לשכוך בזמן רגשות סוערים מה שמאפשר לנהל רגשות טוב יותר ולהתנהל בצורה מושכלת יותר). המטרה היא להביא פעילויות רגשיות וחברתיות לקהלים רחבים ככל האפשר ליצירת עולם שבו כל ילד חש בטוח ורצוי, בעל כישורים רגשיים-חברתיים מפותחים ויכול להגשים את הפוטנציאל שלו.

במכללה התקיימו פעילויות רגשיות חברתיות בהובלת המחלקה ביניהן פוסטרים, מדבקות לכל סטודנט, הצבעה בקלפי על הרגשות במכללה (קלפי וכל אחד יבחר את הרגש שהוא חש), משחקי רגשות ומעגלי שיח, שוק קח תן, איסוף משחקים למרכזי ילדים בסיכון, דוכנים של מיזמים חברתיים תרומה לקהילה שונים (באחרות אגודת הסטודנטים של האקדמית כנרת) ועוד. כל תחנה תקבל שם כ "הזכות ל…" – הזכות לביטחון רגשי, הזכות לבריאות, הזכות לשייכות, הזכות להשכלה והתפתחות וכו.

לביקור באתר "6 שניות":https://www.6seconds.org/popup/
תמונות מהפעילויות (קרדיט: המכללה האקדמית כנרת):

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!