מנהלת מדור שכר לימוד: הגב' לחמני רותי
רכזת גביה: הגב' ענבל בן ברוך
טל: 04-6653718/9
פקס: 077-5653719
שעות קבלה: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-12:00
מענה טלפוני: בימים א-'ה' בין השעות 13:30:14:30
בנין טריגובוף קומה שניה חדר מס' 6214.
מנהלת מדור שכר לימוד: הגב' לחמני רותי
רכזת גביה: הגב' ענבל בן ברוך
טל: 04-6653718/9
פקס: 077-5653719
שעות קבלה: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-12:00
מענה טלפוני: בימים א-'ה' בין השעות 13:30:14:30
בנין טריגובוף קומה שניה חדר מס' 6214.
כל סטודנט מחוייב לקרוא את הנוהל שלהלן בעת ההרשמה ללימודים/לקורסים ולהתעדכן בשינויים בו.
הנהלת המכללה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן שינויים הקשורים לכללים ולתקנות המתפרסמים מבלי למסור על כך הודעות אישיות.
תקנון זה יפורסם באתר המכללה ובכתב ההתחייבות הכספית בפורטל הסטודנט מכלול 3, כמו כן התקנון נשלח לסטודנט בדואר ביחד עם שובר מקדמה וטפסי הסדרי תשלום שכר לימוד.
לאור הוראותיו של חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981, בכל הנוגע למידע על שכר-לימוד רשאית הנהלת המכללה להעביר מידע כאמור על תלמיד רק לתלמיד עצמו, והעברת מידע כאמור לקרוביו של התלמיד, אף אם אלה בגדר בן/בת זוג, הורים או אחים או קרובי משפחה אחרים אסורה (הכל בכפוף ובהתאם להוראות החוק ו/או כל דין).
העברת מידע כאמור על התלמיד לאחר, תותר בהתאם להוראות החוק ו/או כל דין ו/או אם יוצג במשרדי מדור שכר לימוד יפוי כח שנחתם כדין על ידי התלמיד, המאפשר מסירת מידע.
אתר האינטרנט מאובטח לצורך תשלומים בכרטיסי אשראי בתקן PCI DSS.
שכר הלימוד הבסיסי לשנה"ל תשפ"ד יקבע על פי מדד יולי 2023 שיתפרסם בתאריך 16/8/2023 ויפורסם באתר המכללה ובפורטל הסטודנט עד לתאריך 15/10/2023
מדד זה מהווה בסיס לחישובי שכר הלימוד המורכב משכר לימוד בסיסי בתוספת הצמדה למדד.
המכללה רשאית לחסום את נגישות הסטודנט למידע עקב אי הסדרת תשלומים למכללה.
סטודנט שתהיה לו יתרת חוב בשכ"ל/מעונות/תשלומים נלווים/אחר, תחסם בפניו הגישה לפורטל האישי ול – moodle. כמו כן לא יהיה זכאי להנפקת כרטיס נבחן ו/או לקבל כל אישור רשמי אחר של המוסד. (דף חשבון, אישור גובה שכ"ל, אישור על ציונים, אישור לסיום תואר וכדומה).
סטודנט שהסדיר את כל חובותיו הכספיים, יוכל להנפיק אישור נבחן מהפורטל האישי שלו.
לאחר קבלת כל הציונים , על הסטודנט להגיש בקשת זכאות לתואר, תנאי אישור הזכאות הינו סילוק כל החובות הכספיים של הסטודנט למכללה בכל נושא שהוא במהלך כל שנות לימודיו)
מרכיבי שכר הלימוד לתואר שני:
הסטודנטים יחויבו בתשלומים הנלווים הבאים:
מועדי התשלום: נובמבר 2023-אפריל 2024.
מועדי התשלום: נובמבר 2023-אפריל 2024.
(במידה וה-16 לחודש יוצא היום שאיו מוגדר כיום עבודה (שבת או חג), החיוב יתבצע ביום העסקים העוקב.
החזרת כספים בגין הפסקת לימודים או ביטול הרשמה: (לשנה"ל תשפ"ד)
החליט הסטודנט להפסיק את לימודיו, יודיע על כך בכתב למזכירות המחלקה, ע"ג טפסי הודעה על הפסקת לימודים. לא תטופלנה הודעות על הפסקת לימודים אשר תועברנה בע"פ או באמצעות הטלפון. החזרת הכספים תבוצע רק לאחר סמסטר א'. בכל מקרה של החזרת כספי הפיקדון, הכספים יוחזרו ישירות לבנק בו מתנהל הפיקדון של הסטודנט, ולא לידי
הסטודנט
הודעת ביטול לימודים עד לתאריך | ביטול ו/או הפסקת לימודים
תנאים להחזר שכר לימוד: |
עד לתאריך 30.9.2023 | החזר מלוא המקדמה
|
עד לתאריך 13.10.2023 | החזר מחצית מגובה המקדמה
|
מתאריך:
20.10.2023-15.10.2024 |
חיוב מלוא המקדמה ללא החזר
|
בין התאריכים:
22.10.2023 –1.12.2023 |
יחוייב ב- 40% מגובה שכר הלימוד* הכולל שחוייב בו ובתוספת התשלומים הנלווים, או במלוא התשלום הראשון לפי הגבוה מביניהם. |
בין התאריכים:
3.12.2023 – 15.1.2024 |
יחוייב ב- 60% מגובה שכר הלימוד* הכולל שחוייב בו ובתוספת התשלומים הנלווים, או במלוא התשלום הראשון לפי הגבוה מביניהם. |
מתאריך 16.1.2024 | יחוייב במלוא שכר הלימוד * הכולל שחוייב בו ובתוספת התשלומים הנלוויים בין אם למד או לא. |
* יתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לפרסום לו"ז אקדמי לשנה"ל תשפ"ד.
. ועדת חריגים לענייני שכר לימוד
מועמד/סטודנט רשאי לפנות לועדת חריגים לענייני שכר לימוד בכתב בלבד. את הפניות יש להגיש לרכזת הועדה- משרד
דיקנט הסטודנטים באמצעות הגשת טופס פניה אישי המפרט את פרטי הבקשה ונימוקים מפורטים. יש לצרף מסמכים
ואישורים רלוונטיים, המעידים על המפורט בפניה. בקשה שהוגשה ללא האישורים המתאימים לא תטופל. פניות סטודנטים
תתקבלנה עד חודש מתום הסמסטר שבגינו מתבקשת הפניה. ערעור סטודנט על החלטת הועדה יתקבל רק באם קיים מידע
חדש או מסמכים שלא הוצגו בפני הועדה.
שירות מילואים
סטודנט ששירת במילואים מעל 10 ימים במצטבר במהלך הסמסטר או 20 יום במצטבר בקורס שנתי ובשל כך הפסיק את לימודיו
בקורס, ונאלץ להירשם לקורס מחדש, לא יחוייב בשכר לימוד נוסף, וזאת בתנאי שעדיין לא נבחן.
באחריות הסטודנט להודיע מראש ועד שבוע מתאריך הבחינה למדור שכ"ל על הפסקת לימודיו בקורס וזאת בצירוף האישורים
הרלוונטיים. סטודנט ששירת במילואים מעל 150 יום במהלך תקופת לימודיו התקנית, יהיה זכאי להאריך את לימודיו בשני הסמסטרים,
מבלי שיחוייב בשכ"ל או כל תשלום נוסף בשל הארכה זו.
הסכמת הסטודנט למסירת מידע למשרדי ממשלה/קרנות מלגות/משרד הבטחון/בטוח לאומי/ות"ת/למ"ס/אגודת הסטודנטים
במכללה /ארגון הסטודנטים הארצי
בהרשמת הסטודנט למכללה ובקבלת וקריאת תקנון שכר לימוד זה המפורסם באתר המכללה, ובפורטל הסטודנט.
הסטודנט מאשר בזאת ומסכים כי המכללה האקדמית כנרת תעביר למשרדי הממשלה ,משרד הביטחון/קרנות מלגות/ /מנהל
הסטודנטים/בטוח לאומי /למ"ס/ות"ת, אגודת הסטודנטים במכללה וארגון הסטודנטים הארצי את כל המידע הדרוש להם וכן לצורך בחינת
זכאותו ולמלגות להן הסטודנט זכאי.
מידע הכולל מעקב בגין תכנית הלימודים , לרבות ציונים, תשלומי וגובה שכר לימוד, וכל דיווח אחר שיידרש בכל הנוגע לסטודנט והמצוי
בידי המכללה ,במשך כל תקופת לימודיו ועם סיומה.