הפרעות נוירופסיכולוגיות, תיאורית הרזרבה, תהליכי קשב, זיכרון ותפקודים ניהוליים, פסיכולוגיה חיובית
ד"ר לוי יפעת
הוראה אקדמית; הממונה למניעת הטרדות מיניות, מרצה
המחלקה לחינוך וקהילה, המחלקה ללימודים רב-תחומיים, הפקולטה למדעי החברה והרוח, מחקר
.B.A במדעי ההתנהגות, B.A בלימודים רב תחומיים, B.A. בחינוך וקהילה, M.A בניתוח התנהגות
תחומי התמחות
קורסים נבחרים
יסודות ביולוגיים של ההתנהגות,
נוירופסיכולוגיה,
פסיכולוגיה אבנורמאלית,
תיאוריות באישיות,
פסיכולוגיה חיובית,
מח והתנהגות,
הבטים פסיכולוגיים של משמעות בחיים.
תפקידים נוספים
הממונה על מניעת הטרדת מינית במכללה
פרסומים נבחרים
Rassovsky, Y.*, Levi, Y.*, Agranov, E., Sela-Kaufman, M., Sverdlik, A. & Vakil, E. (2015). Predicting long-term outcome following Traumatic Brain Injury (TBI). Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology, 37, 354-366. *(Equal contribution)
Levi Y., Rassovsky Y., Agranov E., Sela-Kaufman M., & Vakil E. (2013). Cognitive Reserve components as expressed in traumatic brain injury. Journal of the International Neuropsychology Society, 19, 1-8
Sela-Kaufman, M., Rassovsky, Y., Agranov, E., Levi, Y., & Vakil, E. (2013). Premorbid personality characteristics and attachment style moderate the effect of injury severity on occupational outcome in traumatic brain injury: Another aspect of reserve. Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology, 35, 584-595
Levi, Y., Kofman, O., Schwebel, M., & Shaldubina, A. (2008). Discrimination and avoidance learning in adult mice following developmental exposure to diisopropylfluorophosphate. Pharmacology, Biochemistry and Behavior, 88, 438-445
Golan, L., & Levi., Y. (2022). An Educational Approach to At-Risk Youth as “Specialized Needs” Students Lacking Family Resources: Implementation and Implications. International Journal of Inclusive Education, 1-21