סלע טל_3486

ד"ר סלע טל

הוראה אקדמית, מרצה

בית הספר למדעי החברה והרוח, המחלקה למדעי ההתנהגות, מחקר
.B.A במדעי ההתנהגות, B.A בלימודים רב תחומיים

תחומי התמחות

ד"ר טל סלע, הוא פסיכולוג מחקרי, מרצה וחוקר במחלקה למדעי ההתנהגות, בית הספר לחברה ורוח, המכללה האקדמית כנרת שבעמק הירדן. מחקריו מתמקדים בבסיס הקוגניטיבי של תהליכי קבלת החלטות בתחומים שונים. ספציפית, דגש רב ניתן לבחינת תפקידם של הבדלים בין אישיים בלקיחת סיכונים.
כיווני מחקר נוספים של טל מתמקדים בהבנת שפה ואופן עיבודה. ספציפית, מחקריו בוחנים כיצד שליטה קוגניטיבית קשורה לאופן עיבודם של ניבים וביטויים. עבודתו כוללת גישה אינטרדיסציפלינרית המערבת שימוש בשיטות התנהגותיות מתקדמות, מודלים ותיאוריות מפסיכולוגיה לצד שימוש בכלים מתחום מדעי המוח כגון גרייה מוחית וEEG.
תחומי התמחות: קבלת החלטות, לקיחת סיכונים, בקרה קוגניטיבית, תפיסה חזותית, גרייה מוחית, עיבוד שפה.

קורסים נבחרים

סטטיסטיקה, שיטות מחקר, פסיכולוגיה חברתית, מבוא לפסיכולוגיה, קבלת החלטות

תפקידים נוספים

אחראי אקדמי על מעבדת הסימולציה
חבר וועדת האתיקה

פרסומים נבחרים

Sela, T., Panzer, M. S., & Lavidor, M. (2017). Divergent and convergent hemispheric processes in idiom comprehension: The role of idioms predictability. Journal of Neurolinguistics, 44, 134-146.

Sela, T., Lavidor, M., & Mitchell, R. L. (2015). A possible contributory mechanism for impaired idiom perception in schizophrenia. Psychiatry Research, 229(1), 1-11.

Metuki, N.*, Sela, T.*, & Lavidor, M. (2012). Enhancing cognitive control components of insight problems solving by anodal tDCS of the left dorsolateral prefrontal cortex. Brain Stimulation, 5(2), 110-115. *(Equal contribution).

Sela, T., Kilim, A., & Lavidor, M. (2012). Transcranial alternating current stimulation increases risk-taking behavior in the balloon analog risk task. Frontiers in neuroscience, 6:22.

Sela, T., Ivry, R. B., & Lavidor, M. (2012). Prefrontal control during a semantic decision task that involves idiom comprehension: A transcranial direct current stimulation study. Neuropsychologia, 55(9), 2271-2280.

פרקים בספרים

Sela, T., & Lavidor, M. (2015). Enhancement of sensory and cognitive functions in healthy subjects. In H. Knotkova & D. Rasche (Eds.) Textbook of Neuromodulation: Principles, Methods, Applications. NY: Springer Science.

Sela, T., & Lavidor, M. (2014). The effect of TES on high-level cognitive functions in healthy subjects. In R. Cohen-Kadosh (Ed.). The Stimulated Brain. San Diego: Elsevier.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן