מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    דבר ראש המחלקה למדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה, ד"ר זיו ארדי

    תוכנית הלימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה כוללת את מגוון התכנים הנדרשים על מנת להעניק השכלה אקדמית נרחבת בתחומי הליבה של מקצועות העזרה בכלל ופסיכולוגיה בפרט. התואר מספק התבוננות מורכבת באדם – כפרט וכחלק מחברה.

    סטודנטים במחלקה לפסיכולוגיה במכללה האקדמית כנרת לומדים על נפש האדם, התנהגות האדם, המניעים אותה ותוצאותיה. זאת תוך התבוננות ביקורתית ומעמיקה בגישות שונות, תיאוריות וחשיפה לממצאי המחקר בתחומי הפסיכולוגיה השונים.

    במהלך התואר לומדים הסטודנטים מהסגל המגוון של המחלקה כיצד לשאול, לחקור וליישם. ממסגרת הלימודים רוכשים הסטודנטים יכולות הסתכלות אינטגרטיבית על הפרט והבנה מעמיקה בנוגע למנגנונים הפסיכולוגיים המאפשרים פיתוח של שגשוג וצמיחה בזמן שגרה או בעיתות משבר.

    במסגרת התואר מוצעים קורסים חווייתיים המאפשרים התבוננות מעמיקה עם העצמי, עם שאלות הנוגעות לצורה בה מושפע הפרט ממערכת היחסים הסבוכה בינו ובין הסביבה הקרובה והחברה בה הוא חי.

    הסטודנטים נחשפים למגוון סדנאות והרצאות העשרה כדי לציידם בכלים מקצועיים להתפתחות אישית ומקצועית. בנוסף, במהלך הלימודים יכולים הסטודנטים להשתלב באחת מקבוצות המחקר הפועלות במסגרת המחלקה ולקחת חלק במחקרי שדה ומעבדה.

    הלימודים במחלקה לפסיכולוגיה נועדו לצייד את הסטודנטים בכלים החיוניים להם להמשך ההתפתחות המקצועית שלהם בדגש על רכישת התמחות באחד ממקצועות העזרה בדגש על מקצועות הפסיכולוגיה. בנוסף, במהלך הלימודים רוכשים הסטודנטים כלים יישומים מגוונים על מנת לסייע להם להשתלב בשוק העבודה.

    על מנת למקסם את סיכויי ההשתלבות של הבוגרים בשוק העבודה או לתמוך בהמשך ההתפתחות המקצועית שלהם במסגרת הלימודים לתארים מתקדמים הסטודנטים לוקחים חלק במגוון סדנאות יישומיות, מתנסים במחקר בנפח משמעותי ועוברים התנסות משמעותית בשדה הנועדה להכין אותם להמשך דרכם.

    אני מזמין אתכם לחלום ובגדול.

    ד"ר זיו ארדי

    ראש המחלקה לפסיכולוגיה

    • ד"ר ארדי זיו - ראש המחלקה ללימודי מדעי ההתנהגות

      ד"ר ארדי זיו

      ראש המחלקה למדעי ההתנהגות וראש המחלקה לפסיכולוגיה

      המחלקה למדעי ההתנהגות, הפקולטה למדעי החברה והרוח, פסיכולוגיה