סגל אקדמי

B.A. במדעי ההתנהגות

חיפוש מרצים
select
select
לקביעת פגישת ייעוץ
מלא/י פרטיך
שם:
שם משפחה:
דוא''ל:  
טלפון:
מתעניין בתחום:
select
אני מאשר/ת קבלת תכנים ופרסומים מהמכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הזן טלפון ונחזור אליך מיד
 
1800-20-90-20
כניסה למערכות:
פרופ' עמוס רולידר: חבר/ת הסגל האקדמי במכללה האקדמית כנרת

פרופ' עמוס רולידר

דיקן הסטודנטים
04-6653732
קורות חיים
מומחיות אקדמית ייעוץ וטיפול בקשיי התנהגות של ילדים , התנהגות אנטי חברתית בסביבות חינוכיות , סגנונות הורות ותפקוד ילדים , ניתוח התנהגות יישומי (ABA ) השכלה אקדמית מורה בכיר לחינוך גופני ומתמטיקה - המכללה לחינוך גופני ע"ש זינמן- 1972

תואר שני במדעי הבריאות וחינוך גופני ( M.Sc, ) אוניברסיטת בריגאם יאנג – ארה"ב - 1976

תואר שני (M.A) בניתוח התנהגות יישומי (ABA ) אוניברסיטת אוהיו (OSU ) – ארה"ב 1978

תואר שלישי (PhD ) בניתוח התנהגות (ABA ) וחינוך גופני (משולב) אוניברסיטת אוהיו 1980
הוראה במכללה האקדמית כנרת עקרונות יסוד בהבנת התנהגות אנוש, אספקטים חינוכיים וטיפולים של התנהגות אנטי חברתית של ילדים ובני נוער, ייעוץ והכוונת הורים לטיפול בקשיי התנהגות של ילדיהם. פרסומים נבחרים Rolider,A (2011) Guilt Free Parenting , AgamBooks publication (Hebrew)

Rolider, A., (2007). Bullying at School: Practical Guide for School Personnel Experimental edition. Internal publication of Emek Yezreel College. (Hebrew)

Rolider, A (2007), Bullying and Violence in Israeli Schools. Panim Quarterly for Society, Culture and Education, 28, 74-84 (Hebrew)

Rolider, A. & Mintzer, L. (2007). Bullying Among Preschoolers in Israel: Data and Analysis. Mifgash, Journal of Social-Educational Work (Hebrew)

Rolider, A. & Ochayon, M. (2005). Bystander Behaviors Among Israel Children Witnessing Bullying Behavior in School Settings. The Journal of the National Association of Pastoral Care in Education, 23 No.2


Rolider, A. & Axlerod, S. (2004). Don't Speak Behaviorism to me: A Cross-Cultural Argument for Using Conversational Language to Communicate Interventions to Consumers. In Heward et al (Eds.). Focus on Behavior Analysis in Education, Achievements, Challenges and Opportunities. Pearson & Merrill Prentice Hall.

Rolider, A., & Axelrod, S., (2000). Teaching Self–Control to Children Through Trigger Analysis. Texas: Pro-Ed Inc
תפקידים במכללה האקדמית כנרת ראש המחלקה למדעי ההתנהגות קצת על עצמי
בוגר המכללה לחינוך גופני על שם זינמן במכון וינגייט , בעל שני תארים שניים ,האחד M.Sc, במדעי הבריאות וחינוך גופני מאוניברסיטת BYU בארה"ב והשני M.A בניתוח התנהגות מ OSU בארה"ב ו PhD בניתוח התנהגות (ABA ) וספורט מאוניברסיטת אוהיו (OSU ) בשנת 1980. בעבר איש סגל במסלול מחקר באוניברסיטת חיפה, ראש החוג למדעי ההתנהגות והתכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי וחבר סגל במחלקה לפסיכולוגיה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, איש סגל במרכז האקדמי כרמל וכיום משמש גם כראש אקדמי וקליני של תכנית ההסמכה הבין לאומית למנתחי התנהגות באוניברסיטת תל אביב. תחומי המחקר וההוראה שלי כוללים : התנהגות אנטי חברתית של ילדים ובני נוער, אסטרטגיות טיפול התנהגויות לקשיי התנהגות מורכבים של ילדים והשפעה של סגנונות הורות על התנהגות ותפקוד של ילדים.משלבים את עולם המשפט והפסיכולוגיה: ניהול רושם, שכנוע ושינוי עמדות.