dr דולב ניבה

ראש המחלקה לחינוך וקהילה, חבר סגל

תחומי התמחות

אינטליגנציה רגשית ופיתוח רגשי חברתי, פסיכולוגיה חיובית, יכולות המאה ה 21 בחינוך ובעולם העבודה, תהליכי פיתוח אישי

קורסים נבחרים

אינטליגנציה רגשית
פסיכולוגיה חברתית
פסיכולוגיה התפתחותית
סמינריון שילוב האחר
דינמיקה של קונפליקט
תקשורת בין אישית

תפקידים נוספים

נציבת קבילות הסטודנטים
חברת ועדת נראות המכללה
חברת ועדת "הקמפוס של מחר"
חברת ועדת הבילאומיות
חברת המועצה האקדמית

פרסומים נבחרים

Dolev, N., Goldental, N., Reuven-Lelong, A. & Tadmor, T. (2019). The Evaluation of emotional intelligence among medical students and its links with non-cognitive acceptance measures to medical school. Rambam Maimonides Medical Journal, 10(2): e0010. doi:10.5041/RMMJ.10365.

Itzkovich, Y. & Dolev, N. (2019). Rudeness is not only a kids' problem:  Incivility against preschool teachers and its impacts. Current Psychology, 1-15. DOI: 10.1007/s12144-018-0117-z (Journal's impact factor 1.03)

Itzkovich, Y., Heilbrunn, S. & Dolev, N. (2018). Incivility as power relations. Law and Business, 21, 365-391 (Hebrew).

Dolev, N. & Leshem, S. (2017).  What makes up an effective emotional intelligence training design for teachers? International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 16 (10), 72-89.

Bamberger, E., Genizi, Y., Kerem, N., Reuven-Lelong, A., Dolev, N., Srugo, I. & Rofe, A. (2017). A pilot study of an emotional intelligence training intervention for a Pediatric team. Archives of Deseases in Childhood. 2 (2), 159-164. (Journal's impact factor-3.258).

Dolev, N. & Leshem, S. (2016). Developing emotional intelligence competence among   teachers. Teacher Development, 21 (1), 21-39. DOI: 10.1080/13664530.2016.1207093 (Journal's impact factor- 0.68)

Dolev, N. & Leshem, S. (2016). Teachers' emotional intelligence: The impact of training. The International Journal of Emotion Education, 8(1), 75-94.

Itzkovitch, Y. & Dolev, N. (2016). The relationships between emotional intelligence and perceptions of faculty incivility in higher education. Do men and women differ? Current Psychology, 1-14. DOI: 10.1007/s12144-016-9479-2 (Journal's impact factor 1.03)

Tadmor, T., Dolev, N., Attias, D., Reuven-Lelong, A. & Rofe, A. (2016). Emotional intelligence: A unique group training in a Hematology-Oncology Unit. Education for Health. 29(3), 179-185. DOI: 10.4103/1357-6283.204221. (Journal's impact factor- 0.56)

Dolev, N. & Itzkovich, Y. (2016). EI in the service of selection practices of applicants for education studies. Dapim, 58, 38-44. (Hebrew).

Tadmor, T., Dolev, N., Reuven-Lelong, A. & A. Rofe, A. (2016). To be or not to Be- Emotional intelligence for medical success in the 21st Century. Harefua, 155(1), 54-58.  (Journal's impact factor- 0.15)

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן