סגל אקדמי, סגל מנהלי, סטודנטים יקרים
שלום רב,

כפי שהנכם בוודאי יודעים, בעקבות העלייה בתחלואה, הממשלה החליטה על החלת "התו הירוק" על כל מתחם סגור וכן על מתחמים פתוחים מרובי אנשים. להלן המשמעויות וההנחיות לגבי המכללה:

  1. כניסה לקמפוס- החל מיום רביעי, 18.08.21, כדי להיכנס לקמפוס המכללה יהיה צורך להציג תעודת מזהה ואת אחד מהאישורים הבאים:
    • אישור מתחסן (תו ירוק)
    • או אישור מחלים (תו ירוק)
    • או תוצאות בדיקת קורונה שלילית -בדיקת PCR – מטוש- אשר נערכה לא יותר מ-  72 שעות הקודמות למועד הכניסה לקמפוס.
    • או תוצאות בדיקת קורונה שלילית בדיקה מהירה-אשר נערכה לא יותר מ- 24 שעות לפני הכנסה לקמפוס.
  2. בחינות- הבחינות ימשיכו להתקיים בקמפוס באופן פרונטאלי בהתאם למתוכנן תוך הקפדה על שמירת מרחק ועטיית מסכות עד לרגע בו המשגיח מאפשר להסירן. אנו עושים מאמצים לרווח ולהגדיל את המרחקים בין הנבחנים בכיתות וצפוי שבמועדי ב' יהיו פחות נבחנים בכל כיתה מאשר במועדי א'. גם מי שאינו מחוסן או מחלים, יכול לבצע בדיקת קורונה ולהגיע לבחינה כרגיל, בתנאי כמובן שהוא אינו מאומת או מבודד. סטודנט שהוא חולה או שנמצא בבידוד המאושר ע"י משרד הבריאות, ובשל כך לא יכול להגיע למבחן, עליו לפנות למדור סטטוס ,לצרף את האישורים הנדרשים ולהגיש בקשה למועד מיוחד. לא יינתנו מועדים מיוחדים למי שאינו בעל תו ירוק ומסרב להיבדק.
  3. קורסי קיץ- מתכונת ההוראה של קורסי הקיץ תימסר על ידי המחלקות.
  4. חובת עטיית מסיכה- בכל שהות במבנה סגור בכיתה / מסדרון / אולם /ספריה / משרד וכו' נדרשת עטיית מסיכה באופן מלא ותקני (נדרש שהמסכה תכסה את האף והפה).
  5. ישיבות ודיונים – מומלץ להימנע ככל הניתן מקיום ישיבות פיסיות ולהסתפק עד להודעה חדשה בישיבות מקוונות.
  6. קבלת קהל – לא תתקיים קבלת קהל באופן פרונטאלי. קבלת קהל תתקיים באופן מקוון וטלפוני. במקרים מיוחדים שבהם נדרש מפגש פיסי, המפגש יתקיים בתיאום מראש בלבד ובתנאי של שמירת מרחק ועטיית מסיכות למשך כל המפגש.
  7. מניעת התקהלות- נדרש להימנע מהתקהלויות בתוך המבנים ובשטחים ציבוריים חיצוניים.
  8. אכיפה- נציגי המכללה יבצעו סיורים ואכיפה של נושא עטיית המסכות בתוך המבנים. אי הקפדה על הנהלים תחשב לעבירת משמעת. כמו כן בתקופה זו יסיירו פקחים לאכיפת ההוראות (בעיקר מסכות).  הפקחים אמורים להטיל קנסות כספיים! ואף רשאים להזמין משטרה למפירי ההנחיות.

אנו קוראים לכל מי שעדיין לא התחסן לצאת ולהתחסן בכדי להגן על בריאותכם ובריאות כל היקרים לכם וכדי שנוכל לפתוח את שנת הלימודים הקרובה כמתוכנן.

במידה ויהיו שינויים בהנחיות נשוב ונעדכן.

איחולי בריאות והצלחה,
הנהלת המכללה.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!