• מתי

    25/08/2015

חנוכת מעונות הסטודנטים ומרכז לימודי ארץ ישראל ופרידה ממנכ"ל המכללה, פרופ זאב דרורי

  • המכללה האקדמית כנרת תחנוך מחר (ג) קמפוס חדש ובו מעונות סטודנטים חדשים שהוקמו לראשונה מכספי המחאה החברתית

    המעונות הם חלק מקמפוס דרום החדש של המכללה הכולל מעונות סטודנטים חדשים, על חופה של הכנרת כוללים 111 דירות עבור הסטודנטים של המכללה, שמכל אחת ניתן לראות את נופו של האגם. בנוסף כולל קמפוס דרום את המרכז ללימודי ארץ ישראל של המכללה אשר ישכון בתחנת הרכבת ההיסטורית של צמח, ששוחזרה הושלם לאחרונה ותאויש לראשונה מאז קום המדינה.
    מחר (ג') מכללת כנרת תשיק מעונות חדשים במוסד האקדמי. הפרויקט הייחודי נבנה ע"י האדריכל גבי שוורץ ומדובר במעונות הקרובים ביותר לקמפוס הלימודים, מרחק של 120 מטר בלבד מהמיטה לכיתה, "כפר נופש" לסטודנטים על גדת הכנרת. דיירי המעונות, שיתעוררו בבוקר לנוף של ים הכנרת, יצטרכו רק לחצות את כביש 92 ולהגיע למכללה.
    המעונות יהוו חלק מ"קמפוס דרום" שנבנה בימים אלו במכללת כנרת. מלבד מעונות הסטודנטים החדשים, הקמפוס החדש יכלול את המרכז ללימודי ארץ ישראל של המכללה, מכוני המחקר של המכללה ומרכז מבקרים – כל אלו ישכנו במתחם הרכבת ההיסטורית של צמח, ששוחזר לאחרונה בשיתוף פעולה עם שימור אתרים והוא אתר המורשת הראשון שמושלם מתוך רשימת האתרים לשימור שהוכרזו על ידי הממשלה. רכבת העמק ותחנת צמח הפסיקו לפעול מאז קום המדינה וכעת יזכו סטודנטים וחוקרים של ארץ ישראל, ללמוד על ההיסטוריה של ארץ ישראל בתוך פיסת היסטוריה. במקום מוקם בימים אלו מרכז מבקרים שישמש את הקהל הרחב.
    המעונות כוללים 111 דירות בסטנדרט בנייה גבוה במיוחד , מתוכן גם דירות סטודיו אקסקלוסיביות ליחידים וגם דירות שותפים. סך הכול יהיו במעונות 250 מיטות, כשכל סטודנט זוכה לחדר בנפרד. החדרים יושכרו במחיר מותאם לסטודנטים, וזאת על מנת לאפשר דיור מוזל עבור הלומדים במכללה. למעשה, אלו מעונות הסטודנטים היחידים בארץ, שהוקמו מכספי מענק הות"ת עבור דיור מוזל לסטודנטים.

  • הזמנה

גלריית תמונות

אוסף תמונות מחנוכת מעונות הסטודנטים ומרכז לימודי ארץ ישראל ופרידה ממנכ"ל המכללה, ד"ר זאב דרורי.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!