ניתוח התנהגות - ד"ר אברג'ל אליען

ד"ר אלחדף אליען

הוראה אקדמית, מרצה

המחלקה למדעי ההתנהגות, הפקולטה למדעי החברה והרוח, מחקר
.B.A במדעי ההתנהגות, M.A בניתוח התנהגות

תחומי התמחות

תחומי המחקר והעניין של ד"ר אליען אלחדף מתמקדים בתכנון וביישום של תוכניות התערבות התנהגותיות מערכתיות, הכשרה והוראה יעילה, השימוש במשוב כהליך לשינוי התנהגות, ניהול עצמי והשימוש בתוכניות התערבות התנהגותיות לפתרון סוגיות חברתיות כגון קיימות ובריאות.

קורסים נבחרים

שיטות מחקר בניתוח התנהגות

מבוא לניהול התנהגות ארגונית (OBM)

אתיקה בניתוח התנהגות

סמינר מחקרי – התערבויות התנהגותיות מערכתיות

הנחיה והדרכה בניתוח התנהגות

סוגיות ייחודיות בניתוח התנהגות

יישומים קליניים

פרסומים נבחרים

  • Aljadeff-Abergel, E., Schenk, Y., Walmsley, C., Peterson, S. M., Frieder, J. E., & Acker, N. (2015). The effectiveness of self-management interventions for children with autism—A literature review. Research in Autism Spectrum Disorders, 18, 34-50.
  • Aljadeff-Abergel, E. (2016). Learning RFT – Book Review. Education and Treatment of Children. Education and Treatment of Children, 39(2), 247-256.
  • Elian Aljadeff-Abergel, Stephanie M. Peterson, Rebecca R. Wiskirchen, Kristin K. Hagen & Mariah L. Cole (2017) Evaluating the Temporal Location of Feedback: Providing Feedback Following Performance vs. Prior to Performance. Journal of Organizational Behavior Management, 37:2, 171-195
  • Ayvazo, S., & Aljadeff-Abergel, E. (2019). Classwide peer tutoring in a martial arts alternative education program: Enhancing social and psychomotor skills. Preventing School Failure: Alternative Education for Children and Youth, 1-10.

SJR 1.02

Education Q1

  • Peterson S., Aljadeff-Abergel, E., Nathan J. VanderWeele, Wiskerchen, B., Acker, N. (2020). Conceptualizing Self‑determination from a Behavioral Perspective: The Role of Choice, Self‑control, and Self‑ Journal of Behavioral Education.

Impact factor 0.894

Education Q1

  • Aljadeff-Abergel, E., Ayvazo, S. (2020). Teaching Social Skills in Physical Education: A Self-Management Package Intervention. Education and Treatment of Children. 43, 153–170.

Impact factor 0.81

Education Q1

  • Inbar-Furst, H., Ayvazo, S., Yariv, E., & Aljadeff, E. (2021). Inservice teachers' self-reported strategies to address behavioral engagement in the classroom. Teaching and Teacher Education, 106, 103466.

Impact factor 3.272

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!