ד"ר הילי איידלין לוי

הוראה אקדמית, מרצה

המחלקה למדעי ההתנהגות
.B.A במדעי ההתנהגות, M.A בניתוח התנהגות

תחומי התמחות

  • לקויות למידה ולקויות התפתחותיות אחרות
  • קוגניציה נומרית
  • פסיכומטריקה

קורסים נבחרים

  • שלבים בהתפתחות תקינה ועיכובים התפתחותיים

פרסומים נבחרים

Eidlin – Levy, H. & Rubinsten, O. (2021). Numbers (but not words) make math anxious individuals sweat: Physiological evidence. Biological Psychology, 108187.‏

Eidlin – Levy, H., Fares, L., & Rubinsten, O. (2021). Math anxiety affects females’ vocational interests. Journal of Experimental Child Psychology210, 105214.‏

Rubinsten, O., Eidlin – Levy, H., & Cohen, L. D. (2019). Probing The Nature Of Deficits In Math Anxiety. Mathematics Anxiety: What Is Known, and What is Still Missing, 156.

Rubinsten, O., Marciano, H., Eidlin – Levy, H., & Daches Cohen, L. (2018). A framework for studying the heterogeneity of risk factors in math anxiety. Frontiers in behavioral neuroscience, 12, 291.

Eidlin-Levy, H., & Rubinsten, O. (2017). Developmental Dyscalculia and Automatic Magnitudes Processing: Investigating Interference Effects between Area and Perimeter. Frontiers in psychology, 8, 2206.

Rubinsten, O., Eidlin, H., Wohl, H., & Akibli, O. (2015). Attentional bias in math anxiety. Frontiers in psychology, 6, 1539.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!