מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    הבוגרים שלנו

    תמונה - נדב ברכה

    נדב ברכה

    מנהל משאבי אנוש אזור צפון רשת מלונות פתאל

    "נדב ברכה נשוי +3 גר בקיבוץ שדה נחמיה גליל עליון בעל תואר ראשון בגיאוגרפיה תיירות במכללת כנרת.

    בעת לימודי התואר שילבתי עבודה במלונאות באזור (רות רימונים צפת, מפרץ אמנון) ובסיום תואר ירדתי לאילת שם התקבלתי במלונות פתאל עת היום להם שלושה מלונות כסגן מנהל קבלה לאחר מכן מנהל קבלה במגי'ק פאלאס , לאחר שלוש שנים עברתי למלון לאונרדו קלאב תחילה כמנהל קבלה ולאחר מכן מנהל משאבי אנוש במלון

    בתום 8 שנות עבודה בפתאל עברתי לנהל מלונות ברשת מלונות רימונים וניהלתי את כפר הנופש רימונים נווה אטיב, רות רימונים צפת ורימונים גלי כנרת.

    לאחר שהחלטתי לסיים עם התפעול חזרתי למשאבי אנוש והיום אני משמש כמנהל משאבי אנוש אזור הצפון של מלונות פתאל בטבריה, חיפה ונתניה."


    תמונה - ליאור חיון

    ליאור חיון

    מנהלת תפעול- מנכ"לית של מלון וילה אירופה 1917

    "במלונאות התאהבתי כשעבדתי בצוות בידור בקלאב מד באילת, עוד לפני הצבא, בהיותי בת 17. אחרי הצבא חזרתי בדיוק לאותה עבודה, והיה לי ברור שאני רוצה להתפתח בתחום.

    אוהבת לעבוד עם אנשים, לארח אנשים, ולאות אורחים נהנים, לספק חווית אירוח איכותית ומהנה.

    אוהבת את העבודה שלי, אנשים בנמצאים בחופשה- אנרגיות נהדרות.
    אוהבת לטייל בעולם, לפגוש אנשים שונים, מתרבויות שונות ומנהגים שונים.
    אוהבת טבע נופים ואנשים ?

    בנוסף לכך אני גם מטפלת בשיטת ריברסינג. בעייני העבודה במלון ובחדר הטיפולים לפעמים נורא דומה, כאשר יש אורח מתוסכל- ובסופו של דבר הוא יוצא שמח, זה מזכיר לי את עבודתי בחדר הטיפולים."


    תמונה - יקיר כנפו

    יקיר כנפו

    מייסד- Shipka- Farm to Table החברה מארגנת ובונה סיורים קולינריים במשקים החקלאים הטובים בישראל

    "נולדתי בירושלים וגדלתי במעלה אדומים בבית מסורתי. סיימתי 12 שנות לימוד בישיבה דמוקרטית ללא בגרויות.

    בצבא שירתתי שירות מלא בצנחנים כחייל קרבי. שהשתחררתי ניהלתי במשך שלוש שנים משלחות למחנות קיץ בארה"ב, הקמתי חברה להפקות אירועים ועבדתי בתחום קרוב ל-10 שנים.

    כל חיי סבבו סביב עולם האירוח, הבנתי שיש לי צורך בלימודים אקדמאים כדי לחבר את כל עיסוקיי לשפה עסקית משותפת, לאחר מכינה קדם אקדמאית המשכתי ישר לתואר, במהלך הלימודים טסתי ללוס אנג'לס כחלק ממלגה יוקרתית לבית ספר לעסקים, שם למדתי בנייה ושיווק מוצר לקהל האמריקאי. השנה סיימתי תואר בלימודי מלונאות ותיירות במכללת כנרת. בזכות מרצים מקצועיים בתחום התיירות קיבלתי ארגז כלים לבניית העסק, אני מרגיש שבעזרת התואר ניתנה לי האפשרות להפוך חלום למציאות.

    כיום אני מתגורר בקיבוץ תל קציר ומנהל את העסק הפרטי שלי מביתי, משתמש במה שלמדתי למינוף ההצלחה ובניית העסק, תודה רבה למכללת כנרת ולמרצים בחוג לניהול מלונאות ותיירות על ההשקעה והעזרה בסיום התואר."


    תומר תירם

    תומר תירם

    "אחרי 10 שנים בתחום המלונאות כיום אני עובד בחברת Oracle העולמית כבר 5 שנים בתוך יחידה שנקראת Oracle Hospitality שמספקת פתרונות תכנה וחומרה ניהול ותפעול מלונות, מסעדות, קרוזים, אצטדיונים ועוד בכל העולם.

    התפקיד שלי הוא יועץ מערכות ואפליקציות טכנולוגיות לבתי מלון. התפקיד מותאם במיוחד לאנשים עם השכלה בתחום התיירות והמלונאות שכן מכירים את הצרכים של הענף וכך מיישמים את התוכנות אצל הלקוחות יותר בקלות ובצורה חלקה.

    ההדרכה שאני מעביר לכוח האדם במלון על התוכנות היא פחות טכנית ויותר איך לראות ואיך להשתמש במערכות שלנו ככלי העוזר לתת שירות מהיר, יעיל ומכובד לאורחים במלון. לכן חשוב הניסיון המלונאי, כדי להבין את התהליכים.

    העבודה היא גלובלית, כלומר, מי שיכול להרשות לעצמו יכול להיות מחר על מטוס לאנגליה ושבוע אחרי זה על מטוס לתאילנד".


    תמונה - איתי שוורצטוך

    איתי שוורצטוך

    "במהלך לימודי לתואר ראשון במחלקה לניהול תיירות ומלונאות התקבלתי לתכנית ההתמחות בחברת אמסלם טורס, מה שהוביל אותי מיד עם סיום לימודי להשתלב בחברה. אני מועסק באמסלם טורס, עדיין, קרוב ל-4 שנים (!), בתפקיד סוכן נסיעות עסקי ואני מתעסק עם לקוח גדול של אמסלם – חברת ההייטק Wix.com מענף האינטרנט שמונה מעל 2,700 עובדים ברחבי העולם עם היקף פעילות רחב מאוד של נסיעות מגוונות. מדובר בעבודה אינטנסיבית ותחת לחץ שדורשת לפעמים להיות עם היד על הדופק גם מעבר לשעות הפעילות כדי לתת שירות מקצועי ואיכותי אך עם זאת די מתגמלת ובעיקר מעניינת. מרבית העבודה היא דרך המייל וכמה מערכות שונות שלמדתי עם הזמן ועדיין לומד.

    אני עובד במשרד אמסלם בכפ"ס (קרוב מאוד לבית), לעיתים במשרד נוסף של אמסלם בר"ג ומידי פעם מבקר במשרדי Wix בנמל ת"א.

    אני חוגג את יום הולדתי ה-29, מתגורר בהוד השרון ביחד עם בת זוגי ובקרבת המשפחה, משתדל לטייל בארץ ובעולם בכל הזדמנות שצצה, גולש גלים ומתאמן בחדר כושר."