מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    מטרת התואר – לימודים רב תחומיים

    מטרת המחלקה ללימודים רב-תחומיים הינה הקניית ידע נרחב, מעמיק ומעשי בתחומי דעת שונים ומגוונים, שנועד לספק לסטודנטים כלים להתמודד עם האתגרים של המאה ה-21.

    צרכי האזור והמשק הישראלי מורכבים, ולכן תכנית המחלקה ללימודים רב תחומיים משלבת תכנים אקדמיים עם אוריינטציה יישומית. התכנית נוגעת במעגלי החברה הישראלית על שלל גווניה ובכך למעשה מותאמת למציאות העכשווית. כיום, תואר ראשון הינו דרישה בסיסית בכל מקום עבודה ציבורי ומהווה כרטיס כניסה ראשון לעולם העבודה. לא פחות חשוב, אנו חיים בעולם של גיוון ושינוי תעסוקתי ותואר רב תחומי מקנה לבוגרים ידע רחב כך שבכל תעסוקה שבה יבחרו יהיו נגיעות מהתכנית.

    מבנה התוכנית – לימודים רב תחומיים

    בתכנית הלימודים של המחלקה החל משנת תשפ"ד הסטודנטים והסטודנטיות יוכלו להתמקד באחד משני חטיבות ידע מרכזיות:
    "חדשנות, יזמות וניהול" – המותאם במיוחד לאנשים עובדים ונשים עובדות ולכל מי שמחפשים להצליח בעולם העבודה והעסקים של המאה ה-21.
    "פסיכולוגיה ובריאות" – המותאם באופן מיוחד לכל מי שרוצים להמשיך להסבה למקצועות הבריאות.
    בנוסף ישלימו הסטודנטים והסטודנטיות את התואר רב-תחומי בלימוד של עוד שלוש חטיבות קטנות יותר בהיקפן: "קרימינולוגיה", "חינוך ומשפחה" ו"לימודי ישראל".
    כל חטיבה מורכבת מקורסים תיאורטיים ומעשיים, חלקם קורסי חובה וחלקם קורסי בחירה. מתוך ארבע חטיבות הבחירה יעמיק הסטודנט וייבצע עבודת מחקר (סמינריונים) בשתי חטיבות בהם ירחיב את הידע הנרכש בצורה משמעותית.

    חובות התואר:

    • תנאי מעבר משנה לשנה הם עמידה בציון ממוצע של 65
    • קבלת התואר בסיומן של שלוש שנים מותנית בציון ממוצע העומד על לא פחות מ–    בממוצע נמוך מזה לא ניתן יהיה לקבל את התואר.
    • פטור באנגלית (עד סוף שנה ב') + פטור בהבעה עברית ללא דוברי עברית (עד סוף שנה א').