מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    הבוגרים שלנו

    עדי עוזיאל

    מקום עבודה – נגה (חברת ניהול החשמל)
    תפקיד – מהנדסת תכנון ופיתוח מערכת ההשנאה.

    המלצה – מכללת כנרת היא מקום מצוין להתמקצע. מעבר לכך, הצוות בבית הספר להנדסה מעניק לסטודנטים יחס אישי ותחושת ביטחון כמוקד פתירת בעיות לימודיות למיניהן.

    ניתנה לי ההזדמנות לעשות שתי התמחויות במהלך ארבע שנות הלימודים (התקנים ומיחשוב עם דגש על VLSI ומיקרומעבדים  ומערכות הספק) שהיו עבורי קרש קפיצה לעבודה בתעשיית החשמל.

    הצוות המקצועי במכללת כנרת, מלבד להעביר את החומר הנלמד בצורה המקצועית ביותר, מחדיר בסטודנטים את חשיבותו וכוחו של הידע המסייע בתעשייה המקצועית, דבר שאותי באופן אישי הוביל תמיד ללמוד ולחקור עוד יותר הן במסגרת העבודה ומחוצה לה. לאחר 3 שנים של עבודה בתעשייה החלטתי להמשיך לחקור וללמוד, ועתידה להתחיל לימודי תואר שני בהנדסת חשמל ומחשבים באוניברסיטה בארה"ב.

    אלירן אלגרבלי

    מקום עבודה – חברת החשמל
    תפקיד – מהנדס מתכנן – תכנון חשמלי, תחנות כוח.

    המלצה – מכללת כנרת שמה לעצמה דגש על פיתוח הסטודנטים שלה ועל הלמידה שלהם. בנוסף מכללת כנרת רואה בסטודנטים שלה קודם כל את ה-אדם הלומד אצלה, ופועלת ברמה האישית לשם הצלחתו.

    דוגמה אישית מתוך לימודי, כאשר אני וחבר נוסף לחוג בהנדסת חשמל, הגענו אל ראש המחלקה, פרופסור נמרובסקי במטרה לפתוח תחום התמחות נוסף כחלק מתוכנית הלימודים, התייחסו אלינו בכבוד, הקשיבו לנו, ויחד אתנו הרימו את הכפפה, ולאחר עבודה מאומצת התוכנית יצאה לפועל, ואף הוגדרה כהצלחה!

    חשוב לציין שיחד עם צוות המרצים להנדסת חשמל פועל גם הסגל המנהלי של בית הספר להנדסה, שדואג להקשיב ונמצא שם תמיד! כדי לעזור ככל יכולתו, בפתרון בעיה ברמת הכלל והפרט.

    אני ממליץ ללמוד במכללת כנרת כי זה הרבה מעבר לקמפוס, מרצים וסילבוס.


    משה וקנין

    מקום עבודה – רפאל
    תפקיד- מהנדס פיתוח בתחום של מכ"מ ולוחמה אלקטרונית.

    המלצה – ממליץ מאוד על מכללת כנרת למדתי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הספקתי ב4 שנים לעשות 2 התמחויות, מיקרו-מעבדים ומערכות הספק שזה יתרון אדיר שלא ניתן למצוא בשום מקום לסיים 2 התמחויות בזמן של 4 שנים.

    כמו כן המכללה עזרה לי להשתלב בתעשייה כי התקבלתי לעבודה ברפאל עקב פרויקט הגמר שעשיתי שם מטעם המכללה.

    הידע שרכשתי בלימודים עזר ועוזר לי כיום בעבודה להמשיך ולהתפתח.


    נחשון עב

    מקום עבודה – האקדמית כנרת
    תפקיד – מהנדס מעבדות אלקטרוניקה

    המלצה – מי שרוצה להבטיח לעצמו מקום טוב בעתיד חייב לקחת חלק פעיל בטכנולוגיה של ההווה, התואר של היום הוא הבגרות של פעם, מי שלא שם לא קיים, האקדמית כנרת כבר מזמן הפכה להיות חממה לגידול של סטארטאפיסטים בתחילת דרכם, בחרתם כנרת – שיניתם את העתיד, לא רק לעצמכם, אלא של העולם כולו.


    חגי רוזנבאום

    מקום עבודה- מלאנוקס
    תפקיד- תפקידי בחברה הוא במחלקת hw qualification, בצוות האחראי לבדיקת מוצרים ברמת system והבאת מוצרים לרמת hw ga.

    המלצה- חלק גדול מההתחלה שלי בתעשייה אני מייחס למכללה ככלל ולמחלקה בפרט. במשך 4 שנים קיבלתי תמיכה ועזרה והרגשתי שעשו כל מה שצריך ויותר כדי להבטיח שנצליח.

    בלב שלם אני ממליץ על המכללה ויודע שכל אחד שיבחר ללמוד כאן יצא נשכר תוך כדי שהוא סולל לעצמו דרך להיכנס לכל מקום בו יחשוק.