מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    הסטודנטים שלנו

    אלון יוספי תמונה

    אלון יוספי

    אני אלון יוספי בן 25 מעפולה, לומד הנדסת אנרגיה גז ונפט שנה ג'.

    בחרתי בתואר זה בפרט ובמכללת כנרת מכיוון שהתואר הוא ייחודי למכללה והוא נלמד אך ורק במכללת כנרת, תואר זה הוא מקצוע העתיד מאז הימצאות מאגרי הגז תמר ולוויתן שהולכים לספק את רוב האנרגיה של מדינת ישראל לעשורים הקרובים, בנוסף מכללת כנרת שוכנת על שפת הכנרת ומכל מקום אפשר לראות את הטבע נפגש עם המכללה.


    נבו שלו תמונה

    נבו שלו

    אני נבו שלו בן 26 מהיישוב גן-נר, לומד הנדסת אנרגיה גז ונפט שנה ג'.

    בחרתי בתואר זה ובמכללה הזאת מכיוון שהמכללה נמצאת קרוב ובצומת מרכזית בעמק הירדן, במכללה ובעמק יש חיים סטודנטיאליים ורציתי מקום שאוכל לשלב בין לימודים וחברים, בנוסף תואר זה הוא בחיתוליו ותהיה לי הזדמנות ראשונים לשבור סכרים בתחום האנרגיה בארץ.


    דור סויסה תמונה

    דור סוויסה

    אני דור סוויסה בן 27 מתל אביב, לומד הנדסת אנרגיה גז ונפט.

    תואר זה הוא העתיד ולכן הוא קרץ לי מכל מסלולי ההנדסה הניתנים במכללה בנוסף רציתי קצת לצאת מהעיר הגדולה וחיפשתי מקום חברתי שהחיים בו יותר שקטים על מנת שלא יהיו רעשי רקע בתקופת הלימודים ואוכל להתרכז בלימודיי.


    גיל שפר תמונה

    גיל שפר

    אני גיל שפר, לומד הנדסת אנרגיה גז ונפט, שנה ג'.

    בחרתי ללמוד מקצוע זה מסיבות רבות וחשובות ובראשיתן עתיד המדינה ועתידי.
    בתחילת דרכי למדתי הנדסת בניין אך עקב ההבנה שמדינת ישראל נמצאת בראשיתה של דרך אנרגתית חדשה שיניתי את מסלולי. אודות לגילוי מקורות גז טבעי עצומים שיספקו גז לעשרות שנים והיתקדמות טכנולוגית מהירה בתחום האנרגיה הירוקה נפתחו עבורי ועבור לומדי התואר אפיקים רבים ומגוונים של מסלולים מקצועיים בתחום האנרגיה וניגזרותיה. למשל בהקמת תשתיות חדשות במדינה שנועדו להעביר את הגז הטבעי מהים לצרכנים ואף לייצא אותם לשלל גורמים מדיניים.

    במכללה הגישה היא טובה, המרצים מבינים ששוק העבודה דורש חשיבה חדשה ויעילה ומלמדים אותנו בהתאם לפי הדרישה של התעשייה. המרצים הם מקצועיים ונותנים לכל תלמיד יחס אישי, דבר הגורם לרצון להשקעה ולהצלחה. האנשים טובים וההרגשה היא של גיבוש ועזרה בכיתה ומחוצה לה. היחודיות של המכללה אשר ממוקמת על שפת הכנרת בשילוב עם הציפורים והטבע שנמצא בכל פינה נותנים גם שלווה מעבר להצלחה.

    מעבר לכך במסלול ייחודי זה קיים הידברות עם התעשייה וכל שנה יוצאים לסיוריים יעודיים באתרים מקצועיים ובנוסף בשנה אחרונה מבצעים פרויקטים באותם מקומות על מנת להיכנס לשוק העבודה בקלילות.