מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC

    • מטרת הקורס:

      קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC פותח עבורכם הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה, להשתלב בחברות הייטק, חברות פרסום ודיגיטל או לעבוד באופן עצמאי מהבית ולנהל קמפיינים ממומנים ללקוחות עסקיים במגוון פלטפורמות פופולאריות.

    • מסגרת הקורס:

      140 שעות לימוד אקדמיות, 28 מפגשים + 80 שעות עבודה עצמאיות

    קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC הוא קורס אשר מפוקח על ידי משרד העבודה והרווחה וניתן לקבל עד 85% מימון ממשרד העבודה בכפוף להגשת בקשה מסודרת.

    עם מה יוצאים בסוף הקורס

    • תדעו לנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל
    • תדעו לייצר לידים ותוצאות עסקיות משמעותיות למותגים וחברות
    • תדעו לנהל קמפיינים לחנויות איקומרס ולייצר הכנסות מהדיגיטל
    • תדעו לשווק את העסק שלך בעצמך איך לתת הוראות ולהבין את השפה שמדבר מנהל השיווק שלך
    • תוכלו להתייעל מבחינה שיווקית ולהפוך את העסק שלך למכונת לידים משומנת שמכפילה את ההכנסות והרווחים
    • איך להפוך את העסק שלך ועסקים אחרים למותג מטורף שמשאיר אבק למתחרים 
    • איך לבנות אסטרטגיות שיווקיות לעסקים שישימו אותך 2 צעדים לפני המתחרים שלך! 

     

    יתרונות הקורס

    • מקצוע מבוקש וחדשני
    • ניתן לעבוד מכל מקום בארץ ובעולם ולשלב עבודה מהבית ומהמשרד
    • אפשרויות תעסוקה מגוונות במשרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל
    • צוות הוראה ותיק ומומחה עם ניסיון פרקטי בניהול קמפיינים
    • תעודת הסמכה רשמית של מכללת כנרת ומשרד העבודה
    • סילבוס עשיר וחדשני עם מגוון פלטפורמות וסדנאות
    • שיעורים פרקטיים עם התנסות מעשית ביצירה וניהול של קמפיינים
    • ליווי וסיוע בהשמה לאחר הקורס

    סגל המרצים

    מנהל אקדמי – יוסי לוי, בעלים של משרד פרסום מוביל, מומחה לשיווק דיגיטלי, יזם ומרצה ותיק בעולם הדיגיטל.

    מיכל גולדשטיין – בעלים של סוכנות פרסום בגוגל

    דורון פוגל – בעלים של סוכנות קידום אורגני בגוגל

    ברוך חדד – בעלים של סוכנות לבניית אתרים ודפי נחיתה

    שלומי פוניס – בעלים של סוכנות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

    • מסגרת התוכנית:

      140 שעות הוראה, 28 מפגשים + 80 שעות עבודה עצמאיות

    • חובות התוכנית:

      85% נוכחות לפחות, השלמת מטלות הקורס

    • תנאי קבלה:

      ראיון אישי, ידע והיכרות עם עולם הדיגיטל והרשתות החברתיות

    • תעודת סיום:

      בוגרי הקורס שעמדו בכל המטלות הנדרשות יקבלו תעודה של המכללה האקדמית כנרת ומשרד העבודה והרווחה. תעודת הסמכה של גוגל העולמית לפרסום ב-Ads Google , לניתוח אתרים ב-Analytics Google ופייסבוק Blueprint (לניגשים למבחני ההסמכה באנגלית)

    • נושאי הלימוד

      אסטרטגיה שיווקית

      בניית דפי נחיתה

      כתיבה שיווקית

      ניהול קמפיינים בגוגל

      ניהול קמפיינים ביוטיוב

      גוגל אנליטיקס

      ניהול קמפיינים בפייסבוק

      ניהול קמפיינים באינטסגרם

      ניהול קמפיינים בטאבולה/אאוטבריין

      הכנה לקריירה עצמאית / שכירה בעולם הדיגיטל

      שינוי גודל גופנים
      ניגודיות