מתעניינים/ות בלימודים במכללה האקדמית כנרת?

    • מטרת הקורס:

      תכנית הכשרה מקצועית ומקיפה, תוכשרו להיות מומחים בשיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות. במהלך הקורס תקבלו ידע עדכני וכלים יישומיים, שיאפשרו לכם להבין את עולם הדיגיטל, לשלוט בערוצי השיווק והפרסום המרכזיים והאפקטיביים בשוק, ולקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.

    • בניין

      מסגרת הקורס:

      152 שעות לימוד אקדמיות, 39 מפגשים (כ- 9 חודשים)

    • שעון

      מתכונת הלימודים:

      יום ה' בשעות 17:00-20:15

    אודות הקורס

    אנו חיים בעידן דיגיטלי, עמוס בפלטפורמות מגוונות, בעלות עוצמה והשפעה מדהימה על השוק הצרכני.
    גם הפרסום והשיווק העסקי פועלים כיום בעיקר ברשת –שם נמצא רוב הקהל, שם הוא מקבל את המידע ומחליט
    את ההחלטות הצרכניות שלו. היום כמעט לכל העסקים והחברות יש נוכחות ופעילות במדיות החברתיות, מתוך
    הבנה כי רק כך יוכלו להגיע למקסימום קהלים, להעביר מסרים שיווקיים בצורה מדויקת, להתאים את המסר ללקוח
    הנכון ובזמן הנכון ולמדוד את התוצאות בצורה אפקטיבית!

    אנו מציעים תוכנית הכשרה מקצועית ומקיפה במהלכה תוכשרו ותקבלו כלים להיות משווקים מקצועיים ואפקטיביים במרחב הדיגיטלי. לאחר הקורס תוכלו להציע שירותים בתחום או לנהל עסק בצורה נכונה יותר, כזו אשר תמקסם את יכולות המרחב הדיגיטלי למינוף עסקי.

    מיתרונות הקורס:

    • נושאי לימוד מובנים ונהירים לצד חומר פרקטי אשר נוסה "בשטח" ומספק הצלחה מוכחת.
    • תרגולים מעשיים בכל שיעור, התנסות בהקמת קמפיינים והכנת פרויקט גמר.
    • הקורס מועבר על ידי מרצים מהשורה הראשונה בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטלי.
    • נושאים אופרטיביים לצד נושאים מעולמות הניהול בעידן דיגיטלי. שילוב חזק זה מבטיח הבנה של הכלים המוצעים אך גם ידע בניהול ההון האנושי אשר כיום פעיל במרחב הדיגיטלי.
    • הקורס היחיד המאפשר רישום לכל המפגשים או לקיחת אשכולות לימוד וצבירת נקודות זיכוי

    מבנה הקורס ונושאי הלימוד:

    על מנת להבטיח את איכות הקורס ושביעות רצון מלאה מהחומר הנלמד, על כל מתעניין לענות על שאלון מקדים אשר
    משמש את יועצת הלימודים לבצע התאמה ושיחה מקצועית , ובמידת הצורך, ינותב המתעניין למכינה קצרה במהלכה
    הוא יקבל כלי בסיס עימם יוכל להיכנס לקורס ולהבטיח שהוא ברמת הידע הנדרשת.
    לאחר שלב ראשוני זה תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות:

    • מעוניינים לצעוד בדרך מתודית ולהכיר את המרחב הדיגיטלי צעד אחר צעד? בבקשה! תוכלו להירשם לקורס המלא בן 39 מפגשים במהלכו אנו נלמד עולמות תוכן שונים: קידום ברשתות חברתיות , קידום בגוגל, צ'טבוטים, עיצוב גרפי, אנליטיקס ועוד..
    • חושבים שאתם צריכים חיזוק בנושא נקודתי? בבקשה! בחרו אשכול רצוי , בכל אשכול יש מגוון קורסים בדרגות קושי שונות. כל קורס מקנה לכם נקודות זיכוי וכך ובמידה ותרצו בהמשך להירשם לקורס המלא, תוכלו לעשות כן ותזוכו על החלק היחסי אותו כבר למדתם.

    מנהל אקדמי:

    ניר חולי,

    ניר חולי

    בוגר BA בתקשורת וניהול, בוגר MBA במנהל עסקים )התמחות בשיווק(. בעל ניסיון עשיר בתחום הדיגיטל, בין היתר כמנהל המדיה הדיגיטלית באתר Mako מבית "קשת" ומנהל תחום הסלולר בחברת Logia כיום, הבעלים והמנכ"ל של חברת NinjaMonkey ומרצה ויועץ בכיר במוסדות אקדמאיים וגופים פרטיים שונים.

    מבנה הקורס ונושאי הלימוד:

    אשכול רשתות חברתיות ופרסום אורגני

    • ניהול דף עסקי FACEBOOK ( אורגני )
    • ניהול דף עסקי INSTAGRAM (אורגני )
      פרסום ממומן בכלים של Facebook
    • ניהול קהילות ובניית צ'ט בוט
    • קידום וניהול ערוץ YOUTUBE (אורגני)
    • ניהול מועדוני לקוחות ורשימות תפוצה

    אשכול פרסום ממומן

    • ניהול וקידום אתרים בסיסי
    • פרסום ממומן בכלים של Faceboo
    • פרסום ממומן בכלים של Googl
    • כלי מדידה ואנליטיקס

    אשכול כלי ניהול, עיצוב ואנליטיקס

    • עיצוב גרפי בסיסי לפלטפורמות דיגיטליות
    • ניהול פרסום רב ערוצי
    • כלים דיגיטליים לניהול עסק חכם
    • מבוא לשיווק וחשיבה קריאטיבית
    • כלי מדידה ואנליטיקס

    תאריך פתיחה: 11.2.202

    מטלות הקורס: 85% נוכחות לפחות, השתתפות פעילה בתרגולים והגשת פרויקט סיום.

      פתיחה בצ׳אט
      צריכים עזרה?
      דילוג לתוכן