שלום רב,
הריני שמח ונרגש לבשר לכם כי המועצה להשכלה גבוהה החליטה לאשר בישיבתה מיום שלישי, כ"ג שבט תש"פ, 18/02/2020 למכללה האקדמית כנרת לפתוח את תכנית הלימודים:

תואר שני בניתוח התנהגות
M.A. in Applied Behavior Analysis

התכנית הינה חלוצת התכניות האקדמיות בארץ ומהווה אבן דרך בביסוס תחום הדעת של ניתוח ההתנהגות בישראל, הן בפן היישומי והן בפן המחקרי. התכנית תפתח במסגרת המחלקה למדעי ההתנהגות בשנת הלימודים תשפ"א ותקנה
לבוגריה את מלוא הכלים והידע לעיסוק מחקרי ויישומי בתחום ניתוח ההתנהגות. מטרתה להכשיר דור חדש של מנתחי התנהגות אשר יתנו מענה לצורך ברתי-חינוכי אקוטי הקיים במדינת ישראל למנתחי התנהגות מוכשרים ומיומנים.
אני מבקש להודות בראש ובראשונה לכותב התכנית והמיועד לעמוד בראשה פרופ' עמוס רולידר, אשר במשך שנתיים ימים עמל על פיתוח התכנית, החל משלב התווית הרעיון והחזון ועד לגיבושה כתכנית אקדמית, איכותית וייחודית, אשר זכתה
לברכת הדרך של המל"ג.
תודות נוספות לכל הצוות האקדמי המקצועי אשר עבד לצד פרופ' רולידר והיה מעורב בפיתוח התכנית על שלביה השונים – ד"ר אליען אלחדף, ד"ר שירי אייבזו, ד"ר נטלי אגילה-רולידר וסגל המרצים של התכנית.
עוד תודות לד"ר אסנת סוויד, המזכיר האקדמי, על תרומתה ועזרתה המשמעותית בפיתוח התכנית, בליווי כתיבת התכנית, ובהגשתה לאישור המל"ג; ולצוות הפיתוח האקדמי, רויטל עידו ואביב אור על עזרתן האדמיניסטרטיבית והמקצועית.
בשם כולם אני מאחל הצלחה בהפעלתה ויישומה של התכנית המצוינת לה זכינו – לפרופ' סיביל היילברון, דיקנית ביה"ס למדעי החברה והרוח, לפרופ' עמוס רולידר, המיועד לעמוד בראש התכנית, לד"ר ריקי גליה, ראשת המחלקה למדעי ההתנהגות ולכל הסגל האקדמי והמנהלי של התכנית.

בברכה,
פרופ' שמעון גפשטיין
נשיא

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!