להחזיר את טבריה להיות שוב מובילה בתיירות!

מסטרנטים אמריקאים הלומדים לתואר שני בינלאומי בניהול תיירות ומלונאות באקדמית כנרת, נפגשו עם ראש עירית טבריה רון קובי להצגת פרויקט שיווקי שהכינו: להחזיר את טבריה להיות שוב מובילה בתיירות!
ריין טאלי וג'יימי אריאל שישון, סטודנטים נמרצים בתוכנית ה- MA הבינלאומית באנגלית של המחלקה לניהול תיירות ומלונאות באקדמית כנרת מצאו את שחיפשו – אינטגרציה ממשית בין האקדמיה והפרקטיקה, מקום לחלום ומקום ליישם.
ריין ואריאל הביעו רצון כבר בתחילת הקורס בשיווק תיירות (Tourism Marketing) עם ד"ר אלעד אלמוג, עד כמה הם מאוהבים בעיר טבריה ורואים בה פוטנציאל עצום להיות השער לצפון – העיר התיירותית שתהיה מהגדולות בישראל עבור תיירות נוצרית ואחת הערים האטרקטיביות לתיירות בכלל, והציעו כי פרויקט הקורס בשיווק יתמקד כולו בכתיבת תכנית שיווק ובה אסטרטגיות כיצד "להפוך את טבריה שוב למובילה בתיירות".
ד"ר אלעד אלמוג, מרצה הקורס, בתאום עם יעל ערן ממחלקת דוברות ויחסי ציבור של עיריית טבריה החלו שיתוף פעולה פורה שחשף את הסטודנטים לעיר על כל גווניה, כולל תכניות לפיתוח התיירות והניבו גם את הפגישה שנערכה בשבוע שעבר עם ראש העיר.
התכנית לתואר שני בתיירות פותחת בפני הסטודנטים המגיעים מחו"ל ומישראל ולומדים יחדיו בהרמוניה מלאה, צוהר לחשיבה רחבה ואסטרטגיות ניהול על, לצד אפשרויות יישום כלים בינלאומיים ומתקדמים בתחומי ניהול, פיתוח, שיווק, כלכלה של תיירות ומלונאות בעידן הגלובליזציה. כל אלו היו נוכחים במהלך הקשר עם העירייה ומתוך ראיית התרומה הממשית שתיתכן בשילובם בקידום התיירות בעיר טבריה. הפגישה עם ראש העיר החדש, אשר ללא ספק חושב מחוץ לקופסא, התקיימה השבוע והתמקדה בנושאים שונים הקשורים של השבחת כוח אדם בתיירות, חיבורים בינלאומיים וחשיבה מתקדמת בשיווק תיירות. ראש העיר קיבל בברכה את החשיבה והרעיונות שהועלו, ואין ספק שזוהי סנונית ראשונה שעשויה להביא אחריה דיאלוג מתמשך.

 

בתמונה (מימין לשמאל): ד"ר אלעד אלמוג, מר רון קובי ריין וג'יימי

בתמונה (מימין לשמאל): ד

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!