לאחר סיום הסמסטר הראשון ברצוני לשתף אתכם בכמה מההישגים והפעילויות שנעשו לאורך הסמסטר ומתוכננות לקראת סיומו. במהלך הסמסטר התקיימו כמה סיורים לימודיים במסגרת קורסים שונים.

1 – במסגרת הקורס מבוא לתעשיית התיירות יצאו סטודנטים מהשנה הראשונה לסיור סובב כנרת במגוון אטרקציות, בתי מלון ואתרי תיירות:

2- סטודנטים בשנה ב' יצאו לסיורי קמפוס מחקרי בעיר תל אביב עם המרצה ד"ר עוזי פרוינד-פיינשטיין ובעיר ירושלים עם ד"ר ערן כתר.

3- אני שמח לעדכן כי התחלנו תכניות עתודה לניהול נוספות, בנוסף לקיימות, עם רשתות בתי מלון ואתרי תיירות שהצטרפו למאגר הקיים, בניהן רשת ישרוטל, חברת יעל אדוונצ'רס, סלינה ותיירות ניר דוד. בהחלט מרשים שהגענו לימים טובים בהם רשתות בתי מלון גדולות וחברות תיירות חשובות פונים אלינו בבקשה לקיים תכניות התמחות משותפות.

4- במהלך הסמסטר, במסגרת הסכם שיתופי הפעולה וחילופי סגל עם אוניברסיטת מרכז שבדיה, התארחו במחלקה פרופ' דניאל לוון וד"ר מרתה לינוורט אשר העשירו את הסטודנטים בקורסים השונים בהרצאות אורח. ד"ר לינוורט נתנה הרצאות מעניינות הן לסטודנטים מהתואר הראשון והן בקורס של התואר השני על יזמות נשים בטנזניה ובפקיסטן. פרופ' לוון נתן הרצאה מרתקת לסטודנטים בשנה הראשונה של התואר השני על יחסי תיירות מתחים פוליטיים ושלום.

5 – ביום ד', 15.1.20 יצאו כ-120 סטודנטים מהתואר וראשון והשני עם סגל המחלקה לניהול תיירות ומלונאות לסיור חוויתי בתיירות ניר דוד שכלל: סיור מודרך באתר גן גורו, סיור טבע עם רכבי גולף בפארק המעיינות, פאנל מפגש עם מנהלי האתר וסיום באירוע גיבוש חברתי באווירת הקיבוץ.

תודה מיוחדת לסטודנט שנה א' עמית שמילוביץ על הצילומים, ובמיוחד על סרטון הוידאו המדהים שצילם ערך והפיק (ראו לינק):
https://www.youtube.com/watch?v=4crm-1MrdZI&t=14s

6 – במסגרת כנס מצטיינים שיתקיים בתאריך 15.1.20 יוענק פרס מצטיין נשיא לסטודנט יהל אלדר ופרסי מצטייני דיקן לסטודנטים שקד פנצל ותמיר פרטובי. ברצוני לברך את הסטודנטים המצטיינים של המחלקה. יישר כוח וברכות לסטודנטים הזוכים המייצגים אותנו בגאווה רבה.
7- במסגרת פורום "מדברים על תיירות" שנערך בתאריך 6.1.20 הוענקו פרסי איכות הלמידה מטעם התאחדות המלונות בישראל במעמד חן מיכאלי, יו"ר ועדת ההכשרה של התאחדות המלונות בישראל לארבעה סטודנטים הלומדים בתואר הראשון: טלי מלקובסקי, באסל בראנסה, אסף ריטר ועמית שמילוביץ וסטודנטית מהתואר השני: Crabtree Hope Abigail. במעמד זה הוענקו גם מלגות רשת פתאל במעמד מר תדי מרחבי, מנכ"ל אזור צפון ברשת פתאל ומר רועי בן חמו, מנהל משאבי אנוש ברשת לסטודנטים המתמחים בתכנית העתודה לניהול של הרשת: ליז בקלן, גל וולף, חנה גולדמן ואלי כהן. ברכות לזוכים!88

8 – השנה התכנית הבילאומית שלנו לתואר שני בניהול תיירות ומלונאות באנגלית, היחידה מסוגה במדינת ישראל, מתקימת בהפעלה מלאה עם שני המחזורים, כאשר המחזור הראשון שהחל לימודיו שנה שעברה יהיו גם הבוגרים הראשונים של התכנית בה אנו כה גאים. בשנה הראשונה של התואר השני החלו השנה ללמוד 16 סטודנטים (סה"כ בתכנית כ- 30 סטודנטים בשני המחזורים), כמחציתם מחו"ל ובין הישראלים כמובן גם בוגרי בתואר הראשון של המחלקה שלנו. המכללה האקדמית כנרת מעודדת את בוגרי המחלקה העומדים בתנאי הקבלה לתואר השני להרשם לתכנית ולהנות ממלגה שנתית של כמעט מחצית מגובה שכר הלימוד.

9 – בשמי ובשם סגל המרצים במחלקה, ברכות לד"ר הילה צבן לקבלת דרגת "מרצה בכירה" במחלקה.

ברצוני לאחל לסטודנטים הצלחה רבה בבחינות ובמטלות של סוף הסמסטר והמשך שנת לימודים פורייה!

בברכה,

ד"ר אלון גלבמן
ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות
המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!