• מתי

    16/10/201912:00 PM

התכנית לתואר שני בינלאומי באנגלית בניהול תיירות ומלונאות במכללה האקדמית כנרת זוכה להצלחה ולהערכה רבה בקרב הסטודנטים הלומדים בה, האקדמיה ותעשיית התיירות.

בימים אלה החל ללמוד המחזור השני של התכנית עם 16 סטודנטים מ 7 מדינות ברחבי העולם (ארה"ב, סין, אנגליה, קמרון, הונג קונג, סין, שוויץ וישראל) בתכנית שמטרתה הכשרה לניהול בכיר בענף התיירות והמלונות. המטרה היא להתמקד בשילוב בין גלובליזציה ואסטרטגיות ניהול בתיירות ובמלונאות.

הסטודנטים נחשפים למגוון של נושאים בתחומי הגלובליזציה ותיירות, ניהול רשתות וחברות גלובאליות, שיווק בינלאומי במדיה הדיגיטלית, כלכלה עולמית של התיירות, ניהול כספים וניהול מערכות מלונאיות במרחב העולמי. התכנית משלבת בין מצוינות אקדמית וחיבור משמעותי לניהול על בתיירות ומלונאות. מעבר לקורסים והסמינרים הסטודנטים לוקחים חלק גם במסטר קלאס של הרצאות בכירים מהאקדמיה והתעשייה מישראל ומחו"ל, סיורי שטח וקמפוסים וכן פרויקט גמר בסמסטר האחרון של השנה השנייה.

נשיא המכללה, פרופ' שמעון גפשטיין פגש את הסטודנטים, איחל להם שנת לימודים מוצלחת הן מבחינה לימודית והן מבחינה תרבותית, חברתית וחווייתית. בנוסף, ציין לטובה את המגוון וההטרוגניות של הסטודנטים, החל ממדינות מוצאם וכלה בדתותיהם המגוונות, בתרבויות השונות ובמנהגים המקובלים.

פרופ' סיביל היילברון, דיקנית בית הספר לחברה ורוח, הדגישה את מקומה החשוב של התכנית בחזון המכללה כולה לפיתוח הבינלאומיות, אשר מתאימה במיוחד לתכנית בניהול תיירות ומלונאות ואת מקומה החשוב של הגלובליזציה בחברה בה אנו חיים. ד"ר אלון גלבמן, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות מציין בסיפוק כי התכנית מהווה חלק מהגשמת הפעילות של המחלקה לעידוד ופיתוח עשיה בינלאומית, הערך המוסף שלה לשואפים לפיתוח קריירה ניהולית עצום, והיא מציעה חוויה יוצאת דופן של לימודים בכיתה בינלאומית. התכנית מרוכזת ב 1-2 ימי לימודים בשבוע ומתאימה גם לבעלי תפקידי ניהול בענף מכל רחבי הארץ.

בתכנית לומדים בנוסף למנהלים ולשואפים להתקדם בקריירה ניהולית, גם סטודנטים בוגרי התואר הראשון של המחלקה השואפים להרחיב ולהאיץ את האפשרויות בפיתוח הקריירה שלהם, בעולם של מעל מליארד תיירים חוצי ומעל 4 מליון תיירים שביקרו בשנה האחרונה בישראל.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!