• מתי

    07/11/20199:00 AM

לאחרונה חתם וועד הסגל הבכיר, המאוגד בכוח לעובדים, במכללה האקדמית כנרת על הסכם קיבוצי מול הנהלת המכללה.
ההסכם כולל תוספת שכר של 9%, הצמדה לטבלאות השכר של הסגל הבכיר באוניברסיטאות וכן הגדלה משמעותית בהיקף של 50% של תקציב ההשתלמות של חברי הסגל.
עוד כולל ההסכם הגדלת ההפרשות הפנסיוניות ל-7%, הסדרת מנגנוני קביעות וביטחון תעסוקתי, וכן הסדרת הליכי סיום ההעסקה של הסגל האקדמי הבכיר. את וועד העובדים ליווה עו"ד אלי נידם ממשרד נידם מזרחי ושות'.
לצד החתימה על הסכם זה, מנהלים בכוח לעובדים בימים אלה מו"מ עבור הסגל הבכיר בשתי מכללות נוספות.

פרופ' שמעון גפשטיין, נשיא המכללה האקדמית כנרת: "הנהלת המכללה האקדמית כנרת מברכת על חתימת ההסכם עם חברי הסגל הבכיר שלה.
לאורך המשא ומתן ובתהליך ההסכמות עמדו לעיננו עקרונות האיכות האקדמית של המוסד, קידום המחקר וההוראה של חברי הסגל והענקת תנאים מיטיבים לפיתוח ההשכלה הגבוהה בישראל."

יו"ר וועד המרצים, ד"ר מירה בלינקוב: "התהליך שהוביל לחתימה על ההסכם מבטא את רצונו של הסגל הבכיר באקדמית כנרת בהשגת מטרותיו ללא כפיה ומתוך הכרה ביכולותיו ובמעמדו במכללה. ואמנם ההסכם הביא למיסוד הזכויות של הסגל, להסדרת היציבות בתנאי ההעסקה, כמו גם שיתוף ושקיפות בחלוקת כספי המחקר והתגמולים".

ראש משותף לענף ההשכלה הגבוה בכוח לעובדים, יורי אמינוב: "משמח לראות את תנופת ההתאגדות בהשכלה הגבוהה ואת תוצאותיה המברכות. תוצאות מהלכי ההתאגדות- דוגמת שיפור תקציבי ההשתלמויות והגברת השקיפות בתהליכי קביעות וביטחון תעסוקתי- משמען אחת: חיזוק המצוינות האקדמית והמחויבות להוראה איכותית גם במכללות הציבוריות, מכללות ששמו לעצמן למטרה, להנגיש את ההשכלה הגבוהה לפריפריה הכלכלית – חברתית בישראל."

קרדיט תמונות: אבי בן מוחה

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!