• מתי

    01/10/201912:00 PM

אירוע פתיחת שנה חגיגי של המחלקה לניהול תיירות ומלונאות עם כ-160 הסטודנטים הלומדים בה בסימן יחסי חברות ושיתוף פעולה במכללה האקדמית כנרת

כ-160 סטודנטים הלומדים במחלקה לניהול תיירות ומלונאות כולל כ-60 סטודנטים שהחלו את שנתם הראשונה של התואר הראשון (BA) בניהול תיירות ומלונאות, 25 סטודנטים מתכנית התואר השני (MA), תכנית לתואר בינלאומי הנלמד בשפה האנגלית, יחד עם צוות המרצים הבכיר שלהם נהנו השבוע מהאירוע המסורתי של פתיחת השנה במחלקה: שירה תרבותית מרגשת, תמונה קבוצתית והרמת כוסית לציון השנה האקדמית החדשה.

לירן, בוגר התואר הראשון וקים, סטודנטית שנה א' במחלקה חיממו את לב כולם בשירה אליה הצטרפו המשתתפים בהתלהבות שהדהדה ברחבי הקמפוס הקסום על שפת הכנרת. מוטי, סטודנט בשנה השלישית במחלקה ודניאלה, סטודנטית בשנה השנייה ברכו בשם ציבור הסטודנטים את חבריהם לספסל הלימודים בשנים השונות והבטיחו לסטודנטים החדשים כי הם הגיעו למקום הנכון, אשר יוביל אותם להישגים ולמצוינות אקדמית, וכן יעניק להם מקצוע מרתק לחיים ובאווירה משפחתית ותחושה טובה של ביחד.

הם ציינו כי הם נלהבים מהאתגרים העומדים בפניהם במהלך שנת הסיום בה יעבדו על פרויקטים, סמינרים וקמפוסים. ד"ר אלון גלבמן, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות, ציין את יחסי האנוש הטובים והחבריים הקיימים במחלקה בין סטודנטים מכל ממגזרים והקבוצות בחברה הישראלית כמו יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, עולים חדשים ובני מיעוטים.

פתיחת שנה המחלקה לניהול תיירות ומלונאות

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!