• מתי

    06/04/2016

כנס כנרת ה-3 למוגנות ילדים מטעם המחלקה ללימודי מדעי ההתנהגות במכללה האקדמית כנרת

"הצופים מן הצד"- תופעת ההצקה בקרב ילדים ונוער

ביום רביעי הקרוב ,6.4.2016, יערך כנס כנרת השלישי למוגנות ילדים, במכללה האקדמית כנרת כחלק מפעילות המחלקה למדעי ההתנהגות וממכון כנרת למוגנות ילדים. את הכנס מוביל פרופ' עמוס רולידר, ראש המחלקה ללימודי מדעי ההתנהגות במכללה האקדמית כנרת ויו"ר מכון כנרת לחקר תופעת הבריונות . זו השנה השלישית בה הכנס מתקיים ובין הדוברים המומחים שישתתפו בכנס, פרופ' פיטר סמית מאוניברסיטת לונדון שערך מחקר מקיף המשווה את תופעת הבריונות בין מדינות שונות, את המחקר יציג לראשונה בישראל בכנס כנרת.

בין הדוברים בכנס פרופ' עמוס רולידר וד"ר מירן בוניאל-נסים שיציגו את נתוני המחקר שלהם על בריונות לשנת 2016 , פרופ' גוסטבו מש מאוניברסיטת חיפה שיסביר את הסיבות וההשלכות של תופעת הבריונות, ד"ר ניבה דולב, המכללה האקדמית כנרת שתדון בפיתוח אינטליגנציה רגשית ככלי פרואקטיבי למניעת הצקות ובריונות, וכן מומחים מן השטח כמו אורנה הילינגר, איגוד האינטרנט הישראלי, יונתן דוכן מנכ"ל הכפתור האדום, יוני צ'ונה מנכ"ל מצמיחים. בכנס ישתתפו מומחים מהאקדמיה ובכירים מענף החינוך והקהילה ויעסקו במגמות הבריונות המתרחבות לשנת 2016 ובקשיים בהם אנשי חינוך, הורים וילדים חווים בתוך הסיטואציה הלא פשוטה. בנוסף, יועברו סדנאות שיקנו כלים ושיטות להתמודדות נכונה עם תופעת האלימות והבריונות .

פרופ' שמעון גפשטיין, נשיא המכללה האקדמית כנרת: "זוהי השנה השלישית שהמכללה האקדמית כנרת עורכת את כנס כנרת למוגנות ילדים. הכנס מאגד סביבו את המומחים המובילים בתחום ומאפשר לנו לחקור ולהבין את גודל התופעה, כמו כן, לפתח ולהעביר כלים רלוונטיים לטיפול ושיקום . מלבד כנס זה, מכון כנרת לחקר תופעת הבריונות פועל כל השנה ומקדם את המחקר המדעי ואת העשייה היומיומית בשטח בשיתוף הסגל האקדמי, הסטודנטים עם הילדים ובני הנוער עצמם החיים באזור. המכללה האקדמית כנרת חורטת על דגלה את המאבק באלימות ובבריונות ואנו רואים בכך חשיבות עצומה שכן מדובר בילדים של כולנו" .

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!