• מסגרת הקורס

    היכן האירוע?

    ליסבון

  • מתי

    22/03/2020

טיול מאורגן בפורטוגל מגלה לנו ארץ צבעונית ומרתקת עם הרבה שמש ,וקצב לטיני-אטלנטי. הקסם הפורטוגלי כולל עיירות דייגים ציוריות, נופים ירוקים, תרבות תוססת, וקולינריה בניחוח תבשילים מהים ויינות בוטיק מקומיים. הטיול עובר דרך אתריה היפים של ליסבון, ובעוד עיירות קסומות!

מרץ 2020 טיול לליסבון

פרטי טיסה אל על:

 

פרטי טיסה אלעל ליסבון

מסלול:

 

יום : 1 ת"א ליסבון
ניפגש בנמל התעופה לטיסה ישירה לליסבון ,עיר הבירה של פורטוגל .לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה ,נצא לסיור פנורמי בעיר שבסיומו נגיע למלוננו בליסבון.

יום : 2 ליסבון
את היום נקדיש לסיור באתריה המרכזיים של בירת פורטוגל היפה : נתחיל ברובע אל- פאמה ,נמשיך אל גני אדוארד ,נראה את הנמל העתיק וכן את מגדל בלם (בית לחם) שהיה חלק מהמעגן ההסטורי. נראה את מנזר ז'ירונימו שהינו מקום קבורתו של" ספן התגליות "הגדול בהסטוריה וסקו דה גמה .נחצה את הגשר המרהיב לראות את פסלו של ישו . בשעות הערב ,נוכל לצאת (בתוספת תשלום) לסיור לילי בעיר הבירה היפה של פורטוגל.

יום : 3 סינטרה קאבו די רוקה עיירות החוף :אשטוריאל ,קאשקאיש
את היום נקדיש לעיירות היפות בקרבת ליסבון .ניסע לסינטרה Sintra עיירה קטנה- ויפהפייה ,שהייתה מקום הנופש המועדף על מלכי פורטוגל. נבקר בארמון המלכים, שנראה כאילו יצא מספר אגדות .הארמון שוכן למרגלות פארק פנה Pena שבשולי הרי הגרניט ,בין עצים ,אגמים ומפלי מים .נמשיך אל מצוקי האוקיאנוס הדרמטיים של קאבו דה רוקה Roca da Cabo הנקודה המערבית ביותר ביבשת אירופה ,ונבקר- בעיירות החוף ההדורות והיוקרתיות : אשטוריל Estoril וקאשקאיש Cascais, ששלל אצילי ורוזני אירופה, נהגו לפקוד אותן לאורך השנים.

יום : 4 פטימה בטליה
ניסע אל המנזר הימי ביניימי המרשים- והמעוטר בטאליה Batalha מופת של ארכיטקטורה גותית ומנואליינית, כמו גם מקום קבורתם של גדולי האומה הפורטוגזית .נמשיך לביקור במנזר פטימה Fatima אפוף המסתורין
והאגדות .המנזר מושך אליו עשרות אלפי צליינים מדי שנה ,שעל ברכיים זבות מדם, זוחלים אל הקתדרלה היפה ,בבקשה למזור ,תרופה או סגולה דתית כלשהי .משם נמשיך ל Nazare עיירת דייגים שלווה וציורים, ממנה נתצפת אל חופי האוקיאנוס האטלנטי ובה נוכל לראות את הסרדינים המפורסמים שהדייגים מייבשים מדי יום על לוחות העץ שלאורך החופים .נסיים ביהלום שבכתר אובידוש Obidos היפהפייה ,עיירה ימי ביניימית ,עם שלל סמטאות סבוכות החבויות בין חומות אבן יוצאות דופן ביופיין .נסייר בין רחובותיה של העיר ,נספוג מן האווירה הייחודית ונוכל לטעום ממשקאות ה"וישניה "המפורסמים של המקום.

יום : 5 ליסבון שופינג תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון ,נשאיר מעט זמן חופשי שלאחריו נצא לקצת שופינג (ככל שיותיר הזמן ) ונצא לשדה התעופה לטיסת חזור לתל אביב.

*התכנית נתונה לשינויים

 

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!