• מתי

    25/04/2016

ביקור נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס במרכז לימודי א"י במכללה

  • שמעון פרס יחנוך מחר בצמח את תחנת הרכבת ההיסטורית

    שמעון פרס יחנוך מחר בצמח את תחנת הרכבת ההיסטורית.
    tnet, 24/04/2016

    לצפייה בידיעה >> לחצו כאן

  • כשפרס חזר לרכבת העמק

    צפו: כשפרס חזר לרכבת העמק.

    MAKO – חדשות 2, 25/04/2016

    לצפייה בידיעה >> לחצו כאן

  • עדכון לו"ז ליום ב' חול המועד:

    עדכון לו"ז ליום ב' חול המועד:

    למבקרים מחר בתחנת רכבת העמק בצמח צפויה הפתעה- המדריך שמעון פרס יעביר סיור חגיגי לרגל פתיחת המתחם למבקרים

    פרס ינצל את חול המועד לטיול בעמק הירדן ויגיע למתחם הרכבת המשוחזר ,של המכללה האקדמית כנרת, לספר אנקדוטות היסטוריות מימיו בגרעין בקיבוץ אלומות שבעמק

    הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, יחנוך ביום ב' ה 25 באפריל בשעה 11:00 את מתחם תחנת הרכבת ההיסטורית בצמח, שיפתח לראשונה למבקרים. למבקרים במתחם צפויה הפתעה, המדריך שמעון פרס יעביר סיור חגיגי לרגל פתיחת המתחם למבקרים, במהלכו יספר למבוגרים ולילדים אנקדוטות היסטוריות על רכבת העמק ועל עמק הירדן, מימיו בגרעין בקיבוץ אלומות. התחנה העתיקה של רכבת העמק במתחם צמח מהחשובות בתחנות רכבת העמק שוחזרה על ידי המכללה האקדמית כנרת בשיתוף עם שימור אתר אתרים. התחנה שוחזרה שופצה והפכה להיות אתר חי המספר את סיפור התחנה וסיפורה המיוחד של רכבת העמק. במתחם התחנה מבני התחנה המקוריים ששבו לתחייה ומרכז מבקרים ייחודי. בחול המועד פסח פתוח מתחם התחנה לראשונה לקהל הרחב.

    תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח היא חלק מ"קמפוס דרום" של המכללה האקדמית כנרת ומשמשת בית למרכז ללימודי ארץ ישראל של המכללה, מכוני מחקר ומרכז מבקרים. מתחם תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח, שוחזר בשנה שעברה בשיתוף פעולה בין המכללה לשימור אתרים. מדובר באתר המורשת הראשון שמושלם מתוך רשימת האתרים לשימור שהוכרזו על ידי הממשלה. רכבת העמק ותחנת צמח הפסיקו לפעול מאז קום המדינה וכעת זוכים סטודנטים וחוקרים של ארץ ישראל, ללמוד על ההיסטוריה של ארץ ישראל בתוך פיסת היסטוריה ולהעביר את הידע למבקרים במקום.

    הגעת התקשורת עד השעה 10:45 בהצגת תעודת לע"מ

    תיאום הגעת תקשורת מול
    נטע חזן, -בן חורין אלכסנדרוביץ neta@ibh.co.il 052-4222060

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!