סגל אקדמי

B.A. בניהול תיירות ומלונאות

חיפוש מרצים
select
select
לקביעת פגישת ייעוץ
מלא/י פרטיך
שם:
שם משפחה:
דוא''ל:  
טלפון:
מתעניין בתחום:
select
אני מאשר/ת קבלת תכנים ופרסומים מהמכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הזן טלפון ונחזור אליך מיד
 
1800-20-90-20
כניסה למערכות:
דר' ערן כתר: חבר/ת הסגל האקדמי במכללה האקדמית כנרת

דר' ערן כתר

קורות חיים
מומחיות אקדמית תכנון ניהול ושיווק תיירות השכלה אקדמית דוקטורט בתיירות, החוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה, אוניברסיטת חיפה, 2013 שטחי מחקר תכנון ניהול ושיווק תיירות; שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות; שיווק אסטרטגי פרסומים נבחרים Avraham, E. and Ketter E. (2008). Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations. Oxford, UK: Elsevier-BH.

Avraham, E. and Ketter, E. (2013). Marketing Destinations with Prolonged Negative Images: Towards a new model. Tourism Geographies, 15(1): 145-164.

Ketter, E. and Avraham, E. (2012). The social revolution of place marketing: The growing power of users in social media campaigns. Journal of Place Branding and Public Diplomacy, 8(4): 285-294.

Ketter, E. and Avraham, E. (2010). Online Tourism Marketing for Sub Saharan African Countries: Battling stereotypes of high risk, hostility and under-development. International Journal of Tourism Policy, 3(4): 318-331.

Ketter E. and Avraham, E. (2010). Improving the Negative Image of African Nations: Media Strategies for Marketing Places on the Internet. Horizons in Geography, 75: 58-72.
הצגה בכנסים Ketter, E. “New forms of relations between the source, message and audience in new media: the case of Web 2.0 campaigns for tourism marketing. The 17th annual conference of the Israeli Communication Association. Bar-Ilan University, March 21st, 2013.
Ketter, E. “Tourism Marketing Innovation”. Haifa 4th Conference for Tourism. University of Haifa, December 19th, 2012.
Ketter, E. “Higher Education Branding as Change Management Process”. University Of Nigeria Leadership Retreat. UNN Nsukka, Nigeria. September 27- 29, 2011.
Ketter, E. “City Branding: Strategies for Tourism Marketing and Development”. Dracula Branding for Targoviste. Targoviste, Hotel Dambovita, Romania. September 7th, 2011.
Ketter, E. “Social Media Marketing in Tourism”. Travel Zoom Conference for Strategic and Creative Marketing in Tourism. Ljubljana, Exhibition and Convention Center, Slovenia, January 27th, 2011.
Ketter, E. “Online Tourism Marketing: Web 2.0 Campaigns and Strategies”. Association for Tourism and Leisure Education 2010 Annual Conference. Limassol, Cyprus, November 3-5, 2010.
Ketter, E. “Media strategies for marketing places in crisis”. 6th International Meetings Industry and Business Travel. IEC, Moscow, September 22nd, 2010.
תפקידים במכללה האקדמית כנרת מרצה