חיפוש קורסים
select
select
לקביעת פגישת ייעוץ
מלא/י פרטיך
שם:
שם משפחה:
דוא''ל:  
טלפון:
מתעניין בתחום:
select
אני מאשר/ת קבלת תכנים ופרסומים מהמכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הזן טלפון ונחזור אליך מיד
 
1800-20-90-20

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי


בתכנית הכשרה מקצועית ומקיפה, תוכשרו להיות מומחים בשיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות.
במהלך הקורס תקבלו ידע עדכני וכלים יישומיים, שיאפשרו לכם להבין את עולם הדיגיטל, לשלוט בערוצי השיווק והפרסום המרכזיים והאפקטיביים בשוק, ולקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.

מיתרונות הקורס:

  • הכנה ל 2 מבחני הסמכה בינלאומיים שלGoogle Partners - המקנים יתרון עצום בשוק העבודה!
  • תירגולים מעשיים בכל שיעור, התנסות בהקמת קמפיינים והכנת פרוייקט גמר.
  • הקורס מועבר על ידי מרצים מהשורה הראשונה בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטליים בארץ.

מנהל אקדמי: יאיר בן דוד,

מומחה בפרסום באינטרנט ובמדיות חברתיות, מרצה בכיר מטעם גוגל בתחום Advertisement Online, יצר והעביר קורסים מטעם גוגל עבור סוכנויות הפרסום של,Google Partners יועץ לפרסום דיגיטלי לחברות וארגונים בארץ ובעולם, ניהל קמפיינים דיגיטלים למותגים מובילים כגון בנק לאומי, עמינת ועוד. מנהל קהילת Google Partners ישראל, מרצה לשיווק דיגיטלי בטכניון, המרכז הבינתחומי הרצליה ועוד.

רוני אפלבוים,

קופירייטר מסחרי ופוליטי מאז 1982, בוגר משרדי הפרסום המובילים בישראל, יוצר השמות: אקמול פוקוס, שוקו שוק, מכבי שלי, בית בלב, U בנק, הילוך שישי ועוד. ממציא 2 שורות ב"שירת הסטיקר" של דוד גרוסמן והדג נחש ("בחירה ישירה זה רע", "יש לי ביטחון בשלום של שרון"). הקים וניהל את מסלול הקופירייטרים ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל משמש כמרצה בכיר לפרסום, כתיבה שיווקית ויצירתיות במוסדות המובילים בישראל.

מבנה הקורס ונושאי הלימוד:

מבוא לשיווק דיגיטלי

  • מבוא לפרסום דיגיטלי - היכרות עם תחום השיווק ,Online קהלי יעד, יתרונות שיווקיים ומחקר מתחרים.
  • מבוא לפרסום דיגיטלי - ערוצי פרסום בדיגיטל ואיך בונים תכנית שיווק דיגיטלית יעילה.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית.
  • Google Trends - כלי לזיהוי טרנדים ומגמות ברשת.
  • תהליך המרה של לקוח - כיצד יוצרים "משפך המרות" יעיל?
  • התנסות עם כלי מחקר ראשוניים – Alexa, Similar Web

קריאייטיב - כיצד יוצרים קריאייטיב יעיל ומותאם לקהל היעד בעולם הפרסום הדיגיטלי

  • כתיבה שיווקית - איך כותבים פוסטים, בלוגים ומאמרים בצורה נכונה ויעילה.
  • Story Telling: איך לארוז ולתרגם עובדות, מידע וחומרי גלם לכדי סיפור שיוצר קשר ומביא למעורבות של קהל היעד שלנו .
  • איך מתאימים את הקריאייטיב הנכון לפלטפורמה הרלוונטית.

בניית נכסים דיגיטליים

  • הקמת אתר באמצעות Wix –
  • סקירה והיכרות עם מערכות שונות לבניית דפי נחיתה.
  • בניית דף נחיתה ועמוד תודה בWix - עקרונות יסוד לבניית דף נחיתה ממיר.
  • הקמת אתר ב Wordpress.
  • עקרונות בסיסיים של UX ו-UI – איך בונים אתר תוך התייחסות נכונה לממשק וחווית משתמש.

פרסום רב ערוצי, עבודה מול לקוחות

  • עבודה נכונה ומסודרת מול לקוחות, השגת לקוחות.
  • תמחור נכון של פרסום דיגיטלי.
  • ניהול פרסום רב ערוצי - מתן משימה מסכמת ליצירת תכנית שיווקית.
  • עבודה משותפת על משימה מסכמת לפרסום רב ערוצי.

Google - כל מה שצריך לדעת כדי להיות מוסמך מקצועי במערכת הפרסום של Google Ads

  • Google Ads: מבוא לפרסום במנוע החיפוש של גוגל, מחקר מילות מפתח, הקמת חשבון.
  • איך עובדת שיטת הדירוג והמכרז של גוגל?
  • קמפיין וקבוצות מודעות בגוגל.
  • Google Ads: רשת החיפוש, מבנה נכון של חשבון בגוגל, בחירת קריאייטיב נכון, איך מסתכלים על נתוני ביצועים ראשוניים.
  • קידום ומדידת ביצועים בטלפונים ניידים, קידום של אפליקציות.
  • פרסום ברשת ה-Display של גוגל - רשת אתרי הפרסום הגדולה בעולם.
  • חקר מילים וכלי מילות מפתח – Keyword Planner
  • פרסום מתקדם של רימרקטינג, בניית קמפיינים של וידאו ב-YouTube.
  • קידום אורגני בגוגל – SEO – בניית תכנית ואסטרטגית עבודה.
  • כיצד עובד האלגוריתם של גוגל, סקירת החידושים האחרונים בתחום.
  • יסודות האופטימיזציה הידנית והאופטימיזציה האוטומטית בגוגל.
  • אופטימיצזיה מתקדמת בגוגל - אסטרטגיות מתקדמות וכללים אוטומטיים.
  • ניקוי מוניטין שלילי באמצעות פעולות לקידום אורגני.
  • Google Search Console
  • קבלת שובר פרסום על סך 300 ₪ לפרסום התחלתי בגוגל!

רשתות חברתיות – Facebook, Instagram, LinkedIn

  • פרסום ברשתות חברתיות - מבוא להבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן ברשת החברתית.
  • כיצד עובד המכרז הפומבי ומודל התימחור בפייסבוק?
  • קידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.
  • מבוא לניהול קבוצות וקהילות.
  • פרסום ב- -Facebook ads יצירת קמפיין צעד צעד, מבנה חשבון, מיקודים לפי תחומי עניין, דמוגרפיה והתנהגות, סוגי מטרות של קמפיינים.
  • פרסום ב -Facebook ads - מבנה חשבון, סוגי מודעות, התאמת המסר לקהל והרצת קמפיין.
  • פרסום ב-Facebook ads - מבט על נתוני ביצועים, סוגי פילוח שונים ואופטימיזציה בסיסית.
  • פרסום ב-Facebook ads - קהלים מתקדמים: רימרקטינג וקהלים דומים.
  • מעקב המרות ושילובי קהלים בפייסבוק.
  • פרסום ב-Facebook ads - אופטימיזציה מתקדמת וצעדים ראשונים באוטומציה של קמפיינים.
  • טרגוט – איך להגיע לקהל היעד הרלוונטי בדיוק מירבי.
  • הקמת קמפיין לידים.
  • Instagram – הקמת קמפיין, תפעול עמוד עסקי וקידום העסק.
  • LinkedIN – בניית נוכחות עסקית ברשת, עקרונות וכלים לפרסום אורגני וממומן.

ניהול קודים ומעקב אנליטיקס

  • ניהול קודים נכון, מעקב תקין אחרי נתוני אתר, עבודה נכונה ומסודרת עם .Google Tag Manager
  • דו"חות בסיסיים ומדידה ב.Google Analytics -
  • יצירת דו"חות מתקדמים ב.Google Analytics –
  • עבודה ב-Taboola וב-OutBrain - הפצה וניהול של תוכן בעולם דיגיטלי.

קידום אתרים ושימור לקוחות

  • יסודות קידום האתרים, הבנת מנגנון הדירוג של גוגל.
  • SEO מתקדם - טיפים מתקדמים לקידום אתרים.
  • שימור לקוחות ו-e-mail marketing.
  • Affiliate Marketing
  • קנייה ומכירת מדיה בפלטפורמות השונות.
  • שיווק במיילים, SMS ואפליקציות נוספות.
  • מסחר אלקטרוני – עקרונות וכלים.
  • ניהול משברים ברשת.

מתכונת הלימודים:

152 שעות לימוד אקדמיות, 38 מפגשים (כ-9 חודשים), ימי א', בין השעות 17:00-20:15

מטלות הקורס:

85% נוכחות לפחות, השתתפות פעילה בתרגולים והגשת פרויקט סיום.


להרשמה באמצעות טופס הרשמה לחצו כאן
להרשמה אונליין לחצו כאן