חיפוש קורסים
select
select
לקביעת פגישת ייעוץ
מלא/י פרטיך
שם:
שם משפחה:
דוא''ל:  
טלפון:
מתעניין בתחום:
select
אני מאשר/ת קבלת תכנים ופרסומים מהמכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הזן טלפון ונחזור אליך מיד
 
1800-20-90-20

שיווק דיגיטלי


אנו חיים בעידן דיגיטלי, עמוס בפלטפורמות חברתיות מגוונות, בעלות עוצמה והשפעה מדהימה על השוק הצרכני.
גם הפרסום והשיווק העסקי פועלים כיום בעיקר ברשת - כי שם נמצא רוב הקהל, שם הוא מקבל את המידע ומחליט את ההחלטות הצרכניות שלו. היום כמעט לכל העסקים והחברות יש נוכחות ופעילות במדיות החברתיות, מתוך הבנה כי רק כך הן יוכלו לפרסם את עצמם, להעביר מסרים שיווקיים, להגיע למקסימום קהלים ולהוות חלק משמעותי בעולמו של הצרכן.

קורס זה מתמקד בעקרונות הפרסום והשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם. הקורס משלב ידע תאורטי עדכני והיבטים מעשיים של הקמה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. בקורס תלמדו איך פותחים דף עסקי ברשתות חברתיות אלו ואיך מקדמים תכנים ברשת החברתית בצורה יעילה. תלמדו איך כותבים מודעות המתאימות לקהל שלכם, איך משתמשים בצורה נכונה במיקוד הדמוגרפי המתקדם שהרשת החברתית מציעה, איך מתמחרים את הפרסום באופן נכון, ואיך עושים מעקב ואופטימיזציה לקמפיינים, גם כדי לשפר את המיתוג של העסק שלכם, וגם כדי להגדיל את מספר הלקוחות.

בין נושאי הלימוד:

מבוא לפרסום אונליין – מטרות, יעדים, ערוצים וכו' *כתיבה שיווקית *ערוצי הפצה *פרסום ברשתות החברתיות *קידום אורגני בפייסבוק *קידום אורגני באינסטגרם *קמפיינים של מיתוג ותנועה *קמפיינים של תנועה *לידים והמרות *קהלים ואופטימיזציה מתקדמת *אופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק *פרסום רב ערוצי ועוד.

מנהל אקדמי:

יאיר בן דוד, מומחה בפרסום באינטרנט ובמדיות חברתיות, מרצה בכיר ב-Google Ad Academy יועץ לפרסום בגוגל לחברות וארגונים בארץ ובעולם, מנהל קהילת Google Partners ישראל.

מסגרת הקורס:

60 שעות לימוד אקדמיות, 15 מפגשים, ימי ג', בין השעות 16:00-19:15

מועד פתיחה:

12.11.19

מטלות הקורס:

85% נוכחות לפחות, השתתפות פעילה בתרגולים והגשת פרויקט סיום .

* פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים

תכנית הלימודים (סילבוס)

  • מבוא לפרסום אונליין: מטרות פרסום ויעדי קמפיינים, ערוצי פרסום באינטרנט, יתרונות עיקריים של כל ערוץ מונחים מרכזיים בפרסום באינטרנט.
  • כתיבה שיווקית - מבוא: הגדרת צרכים, התאמת המסר לקהל, מסרים בשיווק האינטרנטי ובשיווק המסורתי.
  • כתיבה שיווקית: כתיבת תכנים וקידום אתרים, כללי כתיבה שיווקית נכונה , כללי סיעור מוחין וכתיבת קופי קופי, מייקרו קופי וכתיבת מודעות.
  • כתיבה שיווקית - ערוצי הפצה: כתבות ממומנות, הפצה ב-Taboola ו-Ouotbrain, התאמת חומרים גרפיים וסרטונים לכתיבה השיווקית, התאמת תוכן שיווקי ומודעות.
  • מבוא לפרסום ברשתות חברתיות: יתרונות הפרסום ברשת החברתית, אפשרויות המיקוד ברשת החברתית, דגשים לפרסום ומיקוד, הקמת דף עסקי בפייסבוק, פרסום של דף עסקי בפייסבוק.
  • קידום אורגני בפייסבוק: אילו תכנים מקודמים בצורה טובה יותר בפייסבוק?
    איך יוצרים תוכן איכותי בפייסבוק, שיווק ויראלי ומובילי דעה, התאמת תוכן לקהל יעד.
  • קידום אורגני באינסטגרם: כיצד פותחים עמוד עסקי באינסטגרם, אילו תכנים כדאי לקדם באינסטגרם,
    התאמת הויזואליה לקהל היעד, ניהול מספר חשבונות באינסטגרם.
  • קמפיינים של מיתוג ותנועה בפייסבוק: הגדרת מטרת הקמפיין, קמפיינים של חשיפה ו/או מעורבות, בחירת קהלים
    בפייסבוק: דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגות, סוגי מודעות בפייסבוק - בחירת המודעה המתאימה לסוג הפרסום
  • קמפיינים של תנועה, לידים והמרות: קמפיינים של תנועה לאתר, קמפיינים של לידים ויצירת טופס לידים, מבוא לדו"חות ולנתונים, מבוא למעקב המרות.
  • קהלים מתקדמים ואופטימיזציה מתקדמת: הגדרת רימרקטינג בפייסבוק, הגדרת קהלים דומים (Look alike) בפייסבוק, שילוב קהלים ומיקוד חכם לקהלים, מבוא לאופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק
  • אופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק ניתוח נתוני קמפיינים, אופטימיזציה של מיקודים, אופטימיזציה של מיקומים
  • אופטימיזציה מתקדמת של קמפיינים בפייסבוק אופטימיזציה של קהל, אופטימיזציה של מכשירים, חלוקה מחודשת של תקציב לאור הנתונים
  • פרסום בפייסבוק - קמפיינים לקטלוג מוצרים ורימרקטינג מתקדם מכירה דרך פייסבוק, קטלוג מוצרים, קמפיינים של קטלוג מוצרים, קמפיינים של ביקור בחנות
  • פרסום רב ערוצי וסיכום: פרסום רב ערוצי, עבודה עם לקוח, שיווק ללקוח ודו"חות מסודרים ללקוח, ניהול מספר לקוחות במקביל, פרסום רב ערוצי - תרגיל מסכם.
  • הצגת פרויקט גמר וסיכום

להרשמה באמצעות טופס הרשמה לחצו כאן
להרשמה אונליין לחצו כאן