לסגל האקדמי

סגל אקדמי

חיפוש מרצים
select
select
כניסה למערכות:
דר' ניבה דולב: חבר/ת הסגל האקדמי במכללה האקדמית כנרת

דר' ניבה דולב

ראש המחלקה לחינוך וקהילה | קבילת תלונות הסטודנטים
04-6653820
קורות חיים
מומחיות אקדמית דוקטורט (PH.D) בפיתוח אינטלגנציה רגשית, תואר שני (M.A) בחינוך (סיום בהצטיינות), אוניברסיטת לסטר, אנגליה. נושא התזה: "גישות להנחלת אינטיליגנציה רגשית במערכת החינוך הישראלית", חוקרת במכון לאתיקה יישומית
תחומי המחקר העיקריים שלה הם אינטליגנציה רגשית, פיתוח יכולות רכות ופסיכולוגיה חיובית
במקביל לעבודת ההוראה והמחקר עוסקת בהטמעת יכולות רגשיות-חברתיות במערכות חינוכיות ובארגונים ציבוריים ופרטיים
השכלה אקדמית

BA פסיכולוגיה וחינוך, אוניברסיטת תל אביב
MA חינוך, University of Leicester, England
PhD ביס לחינוך University of Leicester, England

הוראה במכללה האקדמית כנרת אינטליגנציה רגשית, פסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה התפתחותית, תקשורת בין אישית, סוגיות בהתנהגות ארגונית במערכות חינוך, אמנות, יצירה וחינוך, סמכות הורית ועוד שטחי מחקר אינטליגנציה רגשית במערכות חינוכיות, ממשלתיות וארגוניות, תהליכי פיתוח יכולות רכות, פסיכולוגיה חיובית פרסומים נבחרים Dolev, N & Leshem, S. (2016). Teachers' emotional intelligence: The impact of training. The International Journal of Emotion Education, 8(1), pp. 75-94.
Dolev, N & Leshem, S. (2016). Developing Emotional Intelligence Competence among Teachers. Teacher Development., Vol 21, issue 1, January. DOI : 10.1080/13664530.2016.1207093
Itzkovitch, Y. & Dolev, N. (2016). The relationships between emotional intelligence and perceptions of faculty incivility in higher education. Do men and women differ? Current Psychology, (x). DOI: 10.1007/s12144-016-9479-2
Tadmor, T., Dolev, N. Reuven-Lelong, A. (2016). Emotional Intelligence: a unique training intervention process in Hemato-Oncology Unit. Education for Health. 29(3) (December,2016 )
Dolev N. & Itzkovich Y. (2016). EI in the service of selection practices of applicants for education studies. Dapim, 58, 38-44 (May).
Tadmor, T. Dolev, N. Reuven-Lelong, A.Rofe, A. (2016). To Be or not To Be- Emotional Intelligence for Medical success in the 21st Century. Harefua, 155(1):54-58.
הצגה בכנסים Developing teachers’ social-emotional skills – Factors that contribute to successful outcomes. The 5th International conference of social Emotional Competence: Diversity. Stockholm. 6-9 June, 2017

Can EI detain faculty incivility in higher education differently for men and women? Dublin ECER conference: Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers. 23-26.8.2016
Developing Emotional Intelligence Competencies in Teachers: Impacts and Elements. the 4th International conference of social Emotional Competence: Social Emotional Learning and Culture. Lisbon. 1-4 July, 2015
תפקידים במכללה האקדמית כנרת חברת הנהלת המכון לאתיקה יישומית קצת על עצמי מתמחה בתהליכי פיתוח אינטליגנציה רגשית במערכות חינוכיות ועסקיות, מתהליכים בגיל הרך ועד להכשרת מורים ופיתוח מנהלים בדרגים השונים בארגונים. מאמינה בחשיבות פיתוח היכולות הרגשיות והחברתיות ובפיתוח גישה ורגשות חיוביים להצלחה ורווחה אישית.