לסגל האקדמי

סגל אקדמי

חיפוש מרצים
select
select
כניסה למערכות:
דר' דן אהרוני: חבר/ת הסגל האקדמי במכללה האקדמית כנרת

דר' דן אהרוני

04-6653793
קורות חיים
מומחיות אקדמית מדעי המחשב; הנדסת תוכנה; הוראת המדעים; חינוך מדעי המחשב. השכלה אקדמית B.Sc. בהנדסת מחשבים, הפקולטה להנדסת חשמל,הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל, 1983
M.Sc. במדעי המחשב, הפקולטה למדעי המחשב, הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל, 1986
Ph.D. בהוראת המדעים,תעודת הוראה במדעי המחשב, מהמחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים, הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל.
הוראה במכללה האקדמית כנרת • מערכות ספרתיות
• תכנות מונחה עצמים
• מבנה מחשבים ומערכות הפעלה
• ממשק אדם-מחשב
• תורת החישוביות
• מבוא לתכנות מערכות
שטחי מחקר חינוך מדעי המחשב; הנדסת תוכנה. פרסומים נבחרים Lapidot & Aharoni (2008). On the Frontier of Computer Science - Israeli Summer Seminars. inroads SIGCSE Bulletin, 72 Vol. 40, Number 4. ACM, The Association for Computing Machinery.

יועץ אקדמי (כל הספר) ועורך לשוני (פרקים 1–5) של הספר מבוא למערכות מחשב ואסמבלי (2006). המרכז לטכנולוגיה חינוכית — מט"ח, ובית הספר לטכנולוגיה של האוניברסיטה הפתוחה.
הצגה בכנסים

Lapidot, T. & Aharoni, D. (2007). The Israeli Summer Seminars for CS Leading Teachers. Proceedings of the 12th annual SIGCSE conference on Innovation and technology in computer science education (ITiCSE'07). In ACM SIGCSE Bulletin (Vol. 39, Issue 3, p. 318).

Aharoni, D., Chronis, K., & Lapidot, T. (Coordinators, 2001). PME25 Discussion Group on the Psychology of Computer Science Education. The 25th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME25): Vol. 1 (p. 1-266). Utrecht, The Netherlands: The Freudental Institute, University of Utrecht.

Aharoni, D. (2000a). Cogito, ergo sum! Cognitive processes of students dealing with data structures. In S. Haller (Ed.), Proceedings of the Thirty-first SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE 2000) (pp. 26–30). U.S.A.: ACM, The Association for Computing Machinery.

Aharoni, D. (2000b). What you see is what you get — the influence of visualization on the perception of data structures. In T. Nakahara & M. Koyama (Eds.), Proceedings of the 24th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME24): Vol. 2 (pp. 2-1 – 2-8). Hiroshima, Japan: Hiroshima University.

Aharoni, D. (2000c). Perception of the ability of a data-structure to be empty. ICME9 — The 9th International Congress on Mathematical Education: Short Presentations (p. 201). Tokyo/Makuhari, Japan.

תפקידים במכללה האקדמית כנרת • אחראי על יישום הסכם שיתוף הפעולה מול מכללת אוהלו בנושא מתן תעודות הוראה לסטודנטים (שם זמני) של המכללה האקדמית כנרת
• חבר וועדת הוראה
• חבר וועדת ספריה
• מְרַכֵּז קידום ההוראה בביה"ס להנדסה
קצת על עצמי עבדתי 20 שנה במעבדות המחקר של י.ב.מ. בחיפה. מזה 30 שנה אני עוסק בהוראה, בתחומי המתמטיקה, מדעי המחשב והוראת המדעים: לימדתי מתמטיקה במכינה של הטכניון במשך כ-10 שנים; עבדתי כמרצה במשך 15 שנה בפקולטה למדעי המחשב בטכניון; עסקתי בהכשרת מורים להוראת מדעי המחשב, הן במחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים בטכניון, והן 13 שנים במכללת אורנים; במשך 6 שנים עמדתי בראש המסלול לקבלת רישיון הוראה במדעי המחשב במכללת אורנים; במסגרת עבודתי כמרצה באורנים לימדתי הן קורסים דיסציפלינאריים של מדעי המחשב, והן קורסים של דרכי הוראת מדעי המחשב. מאז תשס"ז אני חבר סגל מלא במכללה האקדמית כנרת.