פרס יקיר המכללה

דוד לוי

חברי האסיפה הכללית והמועצה האקדמית של המכללה החליטו על הענקת תואר יקיר המכללה למר דוד לוי. על תרומתו ארוכת השנים לציבור ותשומת ליבו לצרכים החברתיים המהווים עדות לרוח הציונית השוויונית. מר לוי, מהחלוצים לקידום הפריפריה וסמל למאבק בלתי מתפשר בהכרת השכבות החלשות בחברה. מסירותו האינסופית ועבודתו, הן בשירות העיר בית שאן והן בשירות המדינה, הניחה את צרכי הפריפריה על שולחן הדיונים של מקבלי ההחלטות. מר לוי פעל בשמם של דור שלם ממקימי המדינה אשר התוו יחד את הרוח הישראלית. עשייתו הברוכה אופיינה בענווה וצניעות ועל כן רבים רואים בו מורה דרך לחיים ומודל השראה.

חוה אלברשטיין

חברי האסיפה הכללית והמועצה האקדמית של המכללה החליטו על הענקת תואר יקירת המכללה לגברת חוה אלברשטיין. על תרומתה לפיתוח וגיוון המוסיקה הישראלית באופן המחבר לבבות וחוצה גבולות. על פעילותה האומנותית אשר עיצבה ועודנה מעצבת את זהות החברה הישראלית ובשל יצירותיה המהוות אבן דרך בתרבות הלאומית. בעשייתה מצליחה גב' אלברשטיין ליצור גשר מחבר בין הישן לחדש ולהנחיל את אהבת הארץ בשירה. על הפסגות שכבשה כמו גם על הדרך בה הגיעה לשם. לצד היותה יוצרת ומבצעת יצירות אשר מיוצבות כקונצנזוס בליבת מדורת השבט הישראלית, גב' אלברשטיין מקפידה על קול ייחודי, ערכי וביקורתי הבא לידי ביטוי ביצירות רבות המתייחסות לנושאים אקטואליים על סדר היום החברתי בישראל. סיפור חייה של גב' אלברשטיין עובר דרך תחנות מהותיות בדמותה של מדינת ישראל ובהתאמה, התפתחותה של החברה הישראלית משתקף בברור ביצירתה הענפה לאורך השנים. יש שיאמרו כי חוה כותבת, מלחינה ושרה את המנגינה הישראלית בדיוק רב של המילים והלחן.

יוסי שמעיה

חברי האסיפה הכללית והמועצה האקדמית של המכללה החליטו על הענקת תואר יקיר המכללה למר יוסי שמעיה. על תרומתו לפיתוח המחלקה להנדסת תעשיות מים במכללה האקדמית כנרת לאורך השנים. על שותפותו ועזרתו המתווה את הדרך לסטודנטים ולבוגרי המכללה, בעולם התעסוקה של תעשיות המים. המכללה האקדמית כנרת זכתה לשותף אמיתי הרואה את חשיבות הקיום של מרכז ידע אקדמי בתחום המים בישראל, הפועל בנכונות ובחריצות לקידום ומינוף מרכז ידע זה במכללה האקדמית כנרת. מר שמעיה, משמש כיום סמנכ"ל להנדסה במקורות, חברת המים הלאומית של ישראל. בין תפקידיו הקודמים, ניהל מר שמעיה את מחוז "חבל הירדן" בחברת מקורות והיה אמון על תפעול, אחזקה ופיתוח מפעל המוביל הארצי, המשמש עורק מי השתייה המרכזי של מערכת המים בישראל. בנוסף, ניהל את "יחידת אספקת מים ערבה", המספקת מים לאזור מדברי ייחודי המנותק מהמערכת הארצית. במהלך כהונתו בכל תפקידיו, פותחו מקורות מים חדשים, שודרגו והורחבו מתקני ההתפלה וטיפול שונים למים. בעשייתו מר שמעיה מעודד מחקר, פיתוח ושימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.הצלחתו טמונה ביכולת לקרוא את המציאות ולהפוך בה כל אתגר וקושי למקור עשייה, תרומה והצלחה. תוך דאגה להטמעתן של טכנולוגיות מתקדמות לספק מים באיכות הגבוהה ביותר לתושבי מדינת ישראל. תרומתו למשק המים בישראל בכלל, ולמחלקה להנדסת תעשיות מים במכללה בפרט, לא יסולא בפז, פירות עשייתו נכרים בדמות הבוגרים האיכותיים של המחלקה להנדסת תעשיות מים, במ

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!