פרסי איכות הלמידה לסטודנטים במחלקה לניהול תיירות ומלונאות

בפורום תיירות שהתקיים במכללה האקדמית כנרת (26.1.2015), העניקו במשותף התאחדות המלונות בישראל והמחלקה לניהול תיירות ומלונות את פרסי איכות הלמידה, שהם אות למצוינות ומחויבות אקדמית וחברתית, לשלושה סטודנטים שנבחרו על ידי חבריהם ללימודים וצוות המרצים: הלית הכט, טינה טנוס ויונתן לובל.

הפרסים ניתנו במעמד מר חן מיכאלי, יו"ר ועדת ההכשרה של התאחדות המלונות בישראל, פרופ' סיביל היילברון, דיקנית בית הספר למדעי החברה והרוח ודר' אלון גלבמן, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות. הסטודנטים שקיבלו בהתרגשות רבה את הפרסים נבחרו על סמך תרומתם הרבה לאווירה הלימודית, תרומה חברתית לקהילה, ארגון ויזמות.

מר חן מיכאלי, שברך את הזוכים, סקר בדבריו כמה מהמגמות העיקריות של שינויים אשר חלו באירוח תיירים בשנים האחרונות והתייחס ליותר צעירים בעלי אמצעים המבקרים במלונות יוקרה בתל אביב וציפיית הלקוחות לדגש על חווית האירוח והריגושים מעבר לשביעות רצון מהשירות בלבד.

המחלקה לניהול תיירות ומלונאות של המכללה האקדמית כנרת חרטה על דגלה להטמיע מצוינות אקדמית יחד עם שילוב ושיתוף פעולה הדוק עם תעשיית התיירות הפועלת בישראל ובעולם. שילוב זה מהווה מתכון מנצח בהכשרת דור העתיד של המנהלים בענף התיירות והמלונאות ומיושם באמצעות סיורים מגוונים באתרי תיירות ובמלונות, פורומים ומפגשים של הסטודנטים עם בכירי התעשייה, כנסים אקדמיים בינלאומיים ותכנית התמחות מעשית (סטאז') בישראל ובעולם.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!