על רקע מערכת הבחירות: יו"ר מפלגת קדימה, ח"כ שאול מופז, יתארח במכון כנרת ע"ש דן שומרון לקשרי חברה, ביטחון ושלום במכללה האקדמית כנרת

ח"כ מופז, יתארח במכללה האקדמית כנרת ביום ב', ה-22.12.2014 בשעה 12:00. ההרצאה תתקיים בבניין טריגובוף במכללה ותתמקד בביטחון ישראל.

על רקע מערכת הבחירות לכנסת, יגיע יו"ר מפלגת קדימה למכללה האקדמית כנרת ויתארח במכון כנרת ע"ש דן שומרון לקשרי חברה, ביטחון ושלום. מופז צפוי לתת סקירה על מצבה הביטחוני של ישראל לאורך השנים, מנקודת מבט אישית וקרובה, ויפרט על האתגרים העומדים בפני ישראל בהווה ובעתיד.
שאול מופז, שהתגייס לצה"ל ב-1966 כלוחם בצנחנים, שירת עד לפרישתו כרמטכ"ל בשנת 2002 במגוון תפקידים בכירים בנקודות מפתח בצבא, ואף כיהן כשר הביטחון ה-15 של ישראל.

מכון כנרת ע"ש דן שומרון לקשרי חברה, בטחון ושלום, משלב בפעילותו המחקרית תכנים אקדמיים ותכנים העומדים ברומו של סדר היום הציבורי במדינת ישראל, המהווים את אחד מהיסודות החשובים במורשתו של רא"ל דן שומרון ז"ל.

אל"מ (מיל') פרופ זאב דרורי, מנכ"ל המכללה האקדמית כנרת וחוקר בכיר במכון כנרת ע"ש דן שומרון, בירך על הגעתו של מופז ואמר: "הרצאתו של שאול מופז במכון כנרת לקשרי חברה ביטחון ושלום, מסמלת את רוח המכון – עיסוק רחב בנושאים ביטחוניים בישראל לאורך שנות קיומה של המדינה, עם זווית עכשווית על סוגיות אקטואליות. דווקא בתקופת בחירות ושינויים פוליטיים, אנו מעריכים את הגעתו של מופז שיחלוק איתנו מניסיונו האישי והמקצועי בצמתים גורליות בהיסטוריה של מדינת ישראל."

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!