סיכום כנס כנרת השלישי לטכנולוגיות ופרויקטים בתחום הנדסת מים ע"ש פרופ' נח גליל ז"ל

בתאריך 12/12/16 התקיים כנס כנרת השלישי לטכנולוגיה ופרויקטים בתחום הנדסת תעשיות מים ע"ש פרופ' נח גליל ז"ל. כחודש לפני הכנס הלך לעולמו הדיקן של ביה"ס ללימודי הנדסה והשאיר אותנו במכללה האקדמית כנרת ואת קהילת המים בישראל חסרים וכואבים. כנס זה נקרא על שמו וכך גם הבאים אחריו.
ביום הכנס השתתפו בני משפחתו, התקיים טקס לזכרו בו הוענק להם ספר זיכרונות מתקופת פועלו במכללה. עבורנו הטקס היה מעמד מכובד ומרגש.
בכנס השתתפו כ- 350 אורחים הכוללים מהנדסים במשק המים הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר הציבורי, משרדי תכנון, תאגידי מים וחברות מתחום הנדסת תעשיות מים המובילות בשוק הארצי והבינ"ל. בנוסף לבאים מסקטור המים השתתפו בכנס גם כשמונים סטודנטים מהמחלקה להנדסת מים אשר נמצאים בשלבים מתקדמים בתואר ועבורם מהווה הכנס גם הזדמנות להעשרה מקצועית וחשיפה בלתי אמצעית לסקטור המים.
הכנס עורר עניין רב לאור הצלחת הכנסים הקודמים והוגשו תקצירים רבים המתארים פרויקטים וטכנולוגיות מעניינים העשויים לתרום לידע המקצועי של הקהל. לפיכך גם השנה כלל הכנס 3 מושבים עם 13 הרצאות. הכנס עסק בפרויקטים ייחודיים ושילוב של טכנולוגיות הקשורות במערכות הולכה וטיפול במים ושפכים.
לצד הכנס נערכה זו השנה השלישית גם תערוכת מים ובה הציגו 14 חברות טכנולוגיות שונות את מוצריהם ופתרונותיהם הטכנולוגיים לבעיות ולייעול מערכות ותהליכים בתחום המים והשפכים.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!