לראשונה פסטיבל סרטים וניו-מדיה מיוחד על שפת הכנרת

בפסטיבל תתקיים גם הקרנה בכורה של קטעים מתוך הסרט החדש של צלם הטבע הנודע משה אלפרט "כנרת – ים של חיים", במסגרת עבודתו על הסרט אסף אלפרט במשך כ-20 שנה חומרים על הכנרת ובעלי החיים בתוכה, ובנוסף יוענק פרס הוקרה מיוחד לבמאי המוערך אבי נשר. הפסטיבל יציג במשך שלושה ימים סרטים ישראלים ובינלאומיים אשר זכו בפרסים בינלאומיים, יפעיל פעילויות תלת ממד לכל המשפחה ועוד

השנה, יתקיים לראשונה פסטיבל קולנוע וניו מדיה – "רואים כנרת", של המכללה האקדמית הכנרת, במסגרתו יוענק פרס הוקרה על תרומה לקולנוע הישראלי מטעם המכללה לבמאי המוערך אבי נשר, שעומד מאחורי "סוף העולם שמאלה", "ספור אחר" ועוד סרטים רבים נוספים שהשפיעו רבות על הפילמוגרפיה הישראלית.

במסגרת הפסטיבל יתארח גם הבמאי וצלם הטבע משה אלפרט ("ארץ בראשית"), אשר יציג קטעים מסרטו החדש "כנרת – ים של חיים", ויוקרנו סרטים ישראלים ובינלאומיים אשר זכו בפרסים בינלאומיים, סרטי אנימציה לילדים, ותתקיים הרצאתו המרתקת של טל הרינג, אחראי פיתוח תחום הניו-מדיה בקרן גשר לקולנוע רב-תרבותי, על מציאות מדומה כמדיום סיפורי.

פסטיבל "רואים כנרת" יתקיים בתאריכים 4-6/7/2019, בבית גבריאל, ונעשה בשיתוף פעולה עם פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה.

נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופסור שמעון גפשטיין: "פסטיבל "רואים כנרת", פרי של יוזמה מבורכת של החוג ללימודי תקשורת במכללה, אשר מופק בין היתר על ידי הסטודנטים כחלק מלימודיהם ובשיתוף עם יישובי האזור, הוא דוגמה לעשייה משמעותית ועשירה הנעשית במכללה בדיסציפלינות השונות אשר משלבות לימודים עיוניים לצד פרוייקטים מעשיים וחשובים כמו פסטיבל הסרטים."
יוזמת ומנהלת הפסטיבל, הגר קוט: "הפסטיבל מנסה לחבר בין הצפון למרכז בתכנים ובעשיה. סטודנטים מכל הארץ יקרינו סרטיהם ויקבלו פרס חביב הקהל. יוקרנו סרטים על הצפון של יוצרים מרכזיים תושבי האזור, בנוסף פרס הוקרה מיוחד יוענק לאבי נשר מיוצרי הקולנוע האהובים והמוכרים ביותר בישראל. יצירתו הקולנועית העשירה נמשכת לאורך ארבעה עשורים. נשר הצליח לגעת בישראלים רבים שצפו בסרטיו, ולספר בשפת הקולנוע על הקיום שלנו כאן."

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!