טבריה תהפוך לבירת התיירות של הצפון

זה החזון של מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אשר אמר את הדברים בכנס התיירות של המכללה האקדמית כנרת שנערך השבוע בעיר
"טבריה תהפוך לבירת התיירות של הצפון. יש לטבריה ראש עיר חדש, נפגשתי איתו ואפגש איתו שוב, יחד נהפוך את העיר למרכז התיירות של הצפון". את הדברים האלה אמר מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, בפאנל שהתקיים במסגרת כנס כנרת הבינלאומי ה – 6 לתיירות ביוזמת ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות במכללה האקדמית כנרת, ד"ר אלון גלבמן, שנערך במלון ליאונרדו פלאזה בטבריה.
הלוי סיפר עוד על התוכניות של משרד התיירות, לתת דגש ולפתח את נושא תיירות הקמפינג בישראל, תוך מתן דגש על שיפור רמת השירות של אתרי הקמפינג וסיוע לאתרים לשדרג תשתיות: "אנחנו מתכוונים להיות הגורם שיסייע למנהלי האתרים לנוע בסבך הבירוקרטיה בדרך להשגת רישיונות עסק, חיבור לתשתיות מים, חשמל וביוב ושיפור רמת השירות. משרד התיירות משקיע בתחומים רבים, כאשר המטרה היא להביא לישראל יותר תיירים מחו"ל ולצד זה לעודד את התיירות המקומית. יש לנו יתרונות טבעיים אותם אנו מנסים לחזק, כמו להביא לכאן תיירות ספורטיבית. בימים אלה התחלנו קמפיין פרסומי בשידורי היורו ספורט באירופה, שמזמין תיירים לבוא ולהשתתף במרתון ירושלים ובהמשך נשווק אירועי ספורט אחרים. אנחנו מנסים לקדם את תיירות הצפרים ובאופן כללי, המשרד משקיע 200 מיליון ₪ בשיווק התיירות הישראלית בחו"ל".
בכנס השתתפו מרצים רבים מחו"ל, אשר עסקו בתיירות בר קיימא והציגו דוגמאות מהעולם על הדרך לפיתוח התיירות תוך שמירה על הטבע. ד"ר דלית גסול, מרצה במחלקה לניהול תיירות ומלונאות במכללה האקדמית כנרת, הציגה מודל חדשני לזיהוי האתגרים והקונפליקטים בפיתוח התיירות באזור סובב כנרת, אשר יסייע בפיתוח תיירות בת קיימא סביב האגם.
נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, עמי פדרמן, דיבר על המאמץ שעושים בתי המלון בישראל בפיתוח תיירות בת קיימא תוך שמירה על הסביבה, מהלך אשר להצלחתו זקוקים מנהלי המלונות לשיתוף פעולה של קהל האורחים.
יו"ר הרשות לפיתוח הגליל, עו"ד שמי כהן, הדגיש כי המטרה של הרשות היא להגדיל באופן משמעותי את מספר הלינות בגליל: "כיום תייר המבקר בישראל שמונה לילות, לן לילה וחצי בממוצע בגליל. המטרה שלנו היא להגדיל את הממוצע לשניים וחצי לילות. יש בגליל מיליון ושלוש מאות אלף תושבים, שלושים אחוזים מהם מתפרנסים מתיירות, מהלך כזה הוא מהלך דרמטי עבורם. הרשות פועלת כדי ליצור שיתוף פעולה והידברות בין כל הגורמים כדי להמשיך ולפתח את ההיצע התיירותי בגליל. אחת הדרכים לכך היא פיתוח התיירות בקרב הדרוזים, המוסלמים והצ'רקסים. המגזר הזה יכול להעניק לתייר מגרמניה ומרוסיה חוויה תיירותית שאותה הוא לא יכול להשיג בשום מקום בעולם".

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!