חידושים בעולם התעופה והמלונאות

ב10 בדצמבר 2014, אל מול הכנרת התכנסו סטודנטים וסגל המרצים במחלקה לניהול תיירות ומלונאות עם תיירני האזור למפגש "פורום מדברים על תיירות, בו הוזמנו שנים מהמובילים של תעשיית התיירות במדינה להציג את חידושים ועדכונים בענף התיירות והמלונאות.
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ', לשעבר יו"ר חברת אל על, התייחס לתחרות הקשה הקיימת בשנים האחרונות בעולם התעופה בשל עליית כוח השוק של טיסות מוזלות באמצעות חברות LOW COST ובשל פתיחת קווי התעופה הקבועים לתחרות חופשית. לטענתו של פרופ' בורוביץ', לירידה במחירים משמעות שלילית עבור הצרכן כיוון שהיא מאלצת את חברות התעופה לחסוך ברמת השירות, מה שעלול להתבטא לא רק בפחות שירותי נוחות כמו ארוחות אלא גם באלמנטים כמו חיסכון בהוצאות תחזוקה וביטחון.
מר רון יריב, לשעבר מנכ"ל מלונות קראון פלאזה בישראל ויועץ בניהול מלונות, סקר בהרצאתו כמה מהחידושים האחרונים שניכרים במלון של המאה ה21 כמו מלונות ידידותיים יותר לסביבה, שימוש מתוחכם במחשוב וטכנולוגיה לחיסכון באנרגיה ומול מלונות על מפוארים נבנים מלונות אחרים צנועים ופונקציונאליים המציעים אלטרנטיבה זולה ונוחה יותר לתיירים שוחרי תרבות ופעילות.
במעמד נשיא המכללה, פרופ' שמעון גפשטיין, נערך טקס מרגש בו הוענקו דיפלומות לחמישה בוגרי תכנית סטאז' (התמחות) בצרפת, שם עבדו ולמדו בחודשי הקיץ וצברו ניסיון בינלאומי אשר ישמש להם כנכס בפיתוח הקריירה העתידית שלהם בענף המלונאות.
גילי ואריאל שנשאו דברים בשם המשלחת, הודו ושיבחו את המכללה על ההזדמנות החשובה ויוצאת הדופן שהוענקה להם בפיתוחם האישי והמקצועי.
דר' אלון גלבמן, ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות, מציין כי "פורום מדברים על תיירות" הפך להיות אירוע חשוב המתקיים באופן שוטף מספר פעמים בשנה ומעלה נושאים עדכניים הקשורים לנושאי התיירות והמלונאות בישראל ובעולם.

חידושים בעולם התעופה והמלונאות

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!